Dåååålig!!


Usch vad jag är dålig på att uppdatera... :/

mycket har hänt..

midsommardagen exempelvis...då var vi ju såklart ute, o jag har lite bilder o lägga upp från det :


image413

thom o emelie på idas


image414

robin


image415

malin o paulina


image416

wille

o sen stack vi till b&b


image417

där träffade vi alltid likadant klädda jocke o calle :)

sen efterfest...med dem där som ingen egentligen kände på midsommar :)


image418

dennis o marcus

sen var det mot taxin!
ah! hem tänkte jag...men icke sa nicke!

emelie o nån vakt från göteborg eller var det var o jag o totte på en uteservering...lite dåligt med folk bara o riktigt dålig service från personalens sida, hahaha :)

seeeeeen hem! :)



ja...sen var det ju helgen nu senast med...
ifredes skulle jag absolut inte gå ut iallafall...men det sket sej... :/

skulle inte gått ut...för jag ramlade nåt fruktansvärt i trappan på b&b,
så foten skavdes upp o halva foten blev blå :|
illa illa!

meeen...jag o emelie o totte gjorde en underbar upptäckt!!
vi fann sulan :)
dessvärre däckade o alldeles övergiven mitt på brogatan!
illa illa...
men vi tog med han iallafall...på efterfest hos strömblads brorsa!
hade bilder därifrån men dem försvann på nåt konstigt sätt...

det var väl rätt kul på efterfesten...
haha emelie hittade ett på kalsonger i soffan som hon slängde på en annan samtidgt som han gned sej i ansiktet...
hahah så han gned  kalsonger i ansiktet!! haha kul kul!

oh ja...innan vi gick till efterfesten var vi på mcdonalds!
o jäääkla va glatt det var på golvet!
så strömblad gör vääärsta vurpan!! hahah fasen va kul!
sen när vi ska gå därifrån så ska strömblad o hans bror skoja lite o låtstasglida på golvet, men då ramlar strömblad på riktigt...igen!! hahah

så står det en annan man där o skrattar o skojar med dem, o då tar strömblad tag i han o skickar ut han på golvet o säger: ut på dansgolvet med dej...
o jäkla vad han haklade omkring...han var inte riktigt med på det :)

ja...sen åkte vi hem...efter efterfesten då..



sen var det lördag!
dags för ännu en utgång
o förfest hos ellinor o kim, ikas jobbarkompisar
skitkul var det på förfesten!! :)

sen var det stan

idas! tyvärr har jag inga bilder från det :/
men men...massa kul var det!
o sen stack vi till b&b
kul kul det med!!

o sen pratar jag med brunte...kom till simlångsdalen!
tja...det hade väl varit rätt kul!
så filip kommer o hämtar oss, tack så jättemycket!!

o sen kommer vi till simlångsdalen där brunte o några till sitter o vaktar en loppmarknad!! :)
så där var vi o efterfestade hur länge som helst!

tillomed sulan var med :)

o sen åker vi hem...vet inte riktigt vad klockan var...men solen sken o allt...efter sex var den iallfall..
så, vi åker hem till mej, där det var uppdrickning av sista vinet, rundtur i mitt hus o sen lite uppfräschning
för klockan halv tio begav, jag mamma emelie o pappa oss iväg med vår bil för att tanka o hämta robin o
sen för att åka till höganäs till båten!!

så jag o emelie sov iiingenting den natten!!
fy fasen...var tillomed fortfarande rätt onyktra när vi satt i bilen...o både mamma pappa o robin klagade på att det luktade fylle i bilen..men äsch...jag kände ingenting... :)
känsliga... :D

sen åkte vi över till danmark!! mysigt mysigt!
men lite trött blev man väl allt...
så någon liten tupplur tog man väl allt!

o sen var man hemma igen...runt sex, sjutiden
fyyy va trött jag var!

så idag har jag sovit ut riktigt!!!

men vilken uuunderbart rolig helg jag har haft!! underbart!!
nu ska bara rösten repa sej oxå...den försvann nångång natten mellan lördag o söndag...
får se när den kommer tillbaka :)

puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Landin

Ja dåååålig på att uppdatera!!! haha ja jävla fylleas!!!! haha ja mä åka bååt igen! :D puss

2007-07-03 @ 11:46:26
URL: http://robinlandin.blogg.se
Postat av: Slipsiin

jag saknade ju lite bilder, men den var attans mysig. skrattade högt flera gånger... klockrent. sikken mördarhelg!!!! sulan har skött sig riktigt bra på jobbet idag, han blev lite kinkig framåt småtimmarna, men då fick han en kopp kaffe. då blev de annat liv i luckan. :D nu syns vi snart, du ska hämta mig.. :D älskar dig en massa

2007-07-03 @ 18:53:47
Postat av: ika

ja det var hemskt så käss du är på uppdatera! :)usch jag sitter här o svettas pga febern (mysigt) o halsen känns ungefär dubbelt så stor som i vanliga fall. o jag är ändå på bättringsvägen nu, tänk så illa det var innan! uschamig. tycker du ska uppdatera lite till så jag får lite uppmuntran här i sjukestugan :) puss bebiis

2007-07-04 @ 14:06:30
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0