Weeeiii...


Jo det blev ju "devil wears Prada" ikväll!! Åh den var så bra så! :D
O sen blev det faktiskt att jag o ikie åkte ut o cruisade lite! hihi! var så längesen nu,
men det är ju så roligt!!
Blev även en liten runda på stan, med yttepyttesteg...för det var rätt halt må jag säga! :D
Sen ringde Daniel, så vi gick till B&M o träffade han o nårra där...
o det var jättetrevligt!! dem är väldigt roliga när dem väl får till det asså!

Haha....ja o sen gick vi lite på stan igen, o daniel halkar till nå fruktansvärt!! Han ramlade inte,
men guuuud va kul det var! o han blev jätterädd först...men sen skrattade vi massa!
hahaha kul var det iallafall! :D
Så...det blev ju ingen utgång idag...men en liten nykter titt på stan blev det iallafall!
O gud vad man ser människor på olika sätt när man är nykter o onykter!! haha rätt
kul faktiskt! hehe!

Imon ska jag spendera hela min dag med emelie, min bäjb...
o det kommer bli en dag fylld av solariesolning, fixning av naglar, matlagning
uppiffning o sedan förfest hon Bengt bengan bengtsson!
Han ska ju flytta till norge på söndag, så det blir lite avskedsfest!
tjohooo!

Yeeep.... och som Miranda säger i "Devil wears Prada",
that's all!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0