Tjo va det var livat i holken i lördas...


Ja...det var det sannerligen!

Ja, jag o Emelie startade tidigt på lördan med att åka o sola, åka till systemet o
åka till willys o handla :)
Så hiiimla mysigt hade vi! Förutom att det var jag som körde bilen, o mitt tålamod
är inte det bästa så jag blir vansinnig när det inte går som jag vill! :) men men...

Efter det åkte vi hem till Emelie, lagade mat, aaaaasgott, o sen började vi göra
oss iordning så smått! Hihi! Att vi var redo på att börja festa...men då var det ju bara
vart vi nu skulle va på förfest??

Ja...det var ju sagt att bengan skulle ha avskedsfest, men när vi pratade med honom på dagen
så visste han inte riktigt vart själva förfesten skulle vara nånstans...
aahh...men okej...så vid kanske vid halv åttatiden nånting så var vi iordninggjorda o korkade upp en flaska "Relax" för att påbörja vårt alkoholintag en aning :D

176653-15

Jag i morgonrock o det avkopplande vinet "Relax"! Hahaha...

176653-16

Emelie med tummen i en Corona...måste ju få limen ända upp till botten.. :D


Så...när klockan närmade sej halv nio hade vi fortfarande ingen aning om vart förfesten skulle
vara nånstans o vi började bli en aning otåliga...
Vi ringde bengan massa gånger, men hans mobil var av!
Sen äntligen får jag tag på honom, o då vet han fortfarande inte vart vi ska vara!!
Men hallåååå....vi skulle ju börjat förfesta för längesen nu!!

Men då ringer räddaren i nöden, Brunte, o tycker att vi ska komma till Kaspar o Kidda på
förfest istället! Så vi avvaktar lite till, vi hade ju lovat att komma till bengan,
men vid typ tiotiden så får vi veta att vi inte kan komma, för det skulle bli för mycket folk...
aja....vi hade ju ändå en annan förfest o gå till så det gjorde ju inte så mycket!!
Så jag o emelie tog en taxi o snart var vi på vår efterlängtade förfest!

Åh, herregud var kul vi hade!!
Helt sjukt kul var det...o en massa hände....tuggummi i prick, emelie var så stolt, ett vinglas kraschades,
gitarrspelande o en massa annat! hihi....kul kul!! o ikie min beeeebiiiis o emelie kom dit meed!! dem är så söta dem två...o emelie den jäklen var så sjukt brun!! fy på daj! :D

176653-27

Glaaaada emelie o en lite mindre glad brunte... :)


176653-24

André o en klocka! Vet inte riktigt varför det var så viktigt o stå jämte den...men han skulle åka o jobba iallafall...så det symboliserade väl nåt sånt :)

176653-25

Alex o...hum...Frida var det va? Minnet är bra...men kort!

176653-18

Sedan var det dags för Kaspar att plocka fram sin gitarr!! Weeeii...kul kul!!!

176653-21

Weeeiii...här sjungs det för fulla muggar...tror nog att de var I'm yours vi sjöng här.. :)

176653-23

Åååhh....här tar vi i ändå i från knäna.. :)

176653-22

Weeelll open up your eyes and see like me...open up your plans and damn your free...

176653-19

OOohhh sexy!! Älskade ikafika kom o hälsade på!

176653-20

...o negerbruna emelie hade hon med sej!!

176653-26

The gang in the sofa! :D Ted, emelie o emelie!

Har väl en del bilder till...men palla lägga upp alla! :P

Jaja...sen var det stan som gällde! Tack ika för skjutsen in!
Det blev ju Idas o B&B (såklart...vad annars?)
Heeelt sjukt kul var det!

O sen vid tretiden var det ju dags o gå hem....o då snöade det! Sååå mysigt det var!
Men jag kan säga att det är ett under att jag inte trillade alltså..
hade ju alla odds emot mej...det var snö = halt, jag hade relativt höga skor
o jag var väl aningens berusad...hu...men men...är man proffs så är man! :D

O sen när jag o emelie kom hem, o stod utanför hennes lägenhet, så fifflade hon
upp sina nycklar på nåt helt sjukt sätt, så dem fastnade  i mitt hår!! hahah! ingen aning
hur det gick tilll...men kul var det!! :D

176653-28

Haha....ser ni nycklarna?? :D




Ja...jag säger då det...vilket perfekt slut på en perfekt kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0