Festen i lördes...


Jo...eftersom jag ändå inte är trött o inte har nåt direkt o göra heller...så kan jag väl skriva ännu ett inlägg!
Så då tänkte jag lägga upp lite bilder från i lördes!
Jag o ika bestämde oss för en liten utgång, o lyckades hamna på en riktigt grejt förfest! :D
Vääärsta lokalen var det...med egen bar o eget dansgolv! Kan det bli bättre??

Direkt när vi kom dit, fick vi en varsin tequila, o man fick ju inte vara den som var dem, så den rann ner ganska snabbt....sen var det en till...o för ika kanske det blev både den tredje o den sjunde ;)
haha...ja ika, du blev ju ganska wasted där på slutet...eller? :P

Så...här kommer lite bilder!

176653-2

Yeeeaahh! Jag, b&b-stämplen (såklart) och ett glas vin!


176653-4

Här dricks det för fulla muggar...nå ika, börjar det gå utför än?


176653-5

Tja...en liten puss hinns ju alltid med...


seeexy

Åååhh...seeeexy! Ika o nån...ingen aning om vad han hette ens....


176653-6

O Calle såklart...det var ju tack vare han vi var där!


176653-7

Drick, drick, drick!! En av shottarna!


Ja...det var bilderna från förfesten...tyvärr var det ju ingen som fotade ika när hon SPRANG in till stan!!
Haha...lilla gumman då...men till historien hör att hon trodde att vi redan var inne i stan! Men vi var fortfarande kvar på förfesten! Stackarn!
Sen när vi äntligen då träffades i stan, så hann vi väl se varandra i kanske en kvart eller nåt, för sen var hon borta...o jag letade o ringde o  skrev sms....men inga svar o hon fanns verkligen ingenstans!
Aningens orolig var man...men men...annars var det en toppenkväll...
fick veta sen dagen efter att hon levde....hon hade åkt hem redan vid halv ett!! o däckat direkt såklart!
jaa...men det är väl så det ska va, när det är lördag o allt! :D

Ja...det var väl allt för ikväll tror jag!
Have it!







Kommentarer
Postat av: ikie

jahopp, här låter vi inget förbli osagt inte :D men du, vänta bara...! snart har du en sån helg också o dååå kommer jag inte vara nådig :)
jag tycker för övrigt att vi ska fixa in oss i den lokalen igen, himla najs alltså :)
puss

2007-01-25 @ 01:22:19
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Josefine

sött :) hihih, fina bilder puss

2007-01-25 @ 13:37:04
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0