Julafton!


Ja...igår var det julafton...
både kul o ledsamt...

fille åkte till thailand... :( fyyy....


image698

hemma hos mej innan han skulle åka... :(


image699

lite skål med cider för att fira...hum..att vi ses i april igen??


sen åkte han...isch isch...strängt....!!!
men men...hoppas han får det underbart där i värmen...

sen fick man försöka tänka på annat o göra sej i ordning...var ju trots allt julafton!


image700

jag o mor min!


image701

mamma o pappa


image702

jag o pappa

sen kom resten va gänget o det var dags för lite klapplek!! :)


image703

första halvan av klappleken


image704

sen åts det julmat i stora lass!!
så det ska va!


image705

pappa med min present i näven, som han nu fått av mej :)
o mammas present på huvudet...haha....fy fasen vilken obehaglig grej...vissa tyckte den var skithärlig, men fy fan...höll på o dö av den....


image706

en av dem presenterna jag köpte...ett änglaspel fast med älgar...sött va? :)


japp...det var den julen det...mysig fast aningens sorglig med...

Kommentarer
Postat av: Landin

JAAA de va fan dags att uppdatera lite för din del! segare bön får man ju leta efter... hahah wiii juulen är över :D

2007-12-25 @ 17:30:48
Postat av: jessica

Hej sötnos!
God fortsättnig får man väl säga? :D
hihi inte kollat in här på väldigt länge så det var en hel del nytt o kolla på, trevligt trevligt..! :D
så söt kommentar om min stackars fot efter de fina bilderna från josses förfest, tack för din omtanke! du var så himla rar mot mej den kvällen verkligen! uppskattas o läggs på minnet :)
Så himla söta du och killen var på jul och så trevligt ni såg ut att ha haft det! Så synd att han åker bara, trist..! men tack o lov för internet!!!
Så roligt att Emelie har fått en egen lya! spännande! hälsa gärna o gratta!
Hoppas allt är megabra med dej annars gullet! Hoppas vi ses snart för du e så go. massa kramar och GOTT NYTT ÅR!!!

2007-12-27 @ 18:06:47
Postat av: jos

Tack för stekjärnet, ska ta å testa det typ imon till frukost tror jag hehe! Vill göra någe mys snart, typ fest, eller filmkväll! Något mysigt, eller kanske spelkväll! Någe kul! Sugen? :D Puss

2007-12-30 @ 20:13:09
URL: http://april.blogg.se
Postat av: Eva-Karin Jerne

Det var kul att se alla bilder....Han såg söt ut killen, du! Gott nytt år önskar vi i Tibro.

2007-12-31 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0