Det var inte igår...


...nä jag vet...har varit så jäääkla kass på att uppdatera här!!!
men va fasen...har haft annat o göra :)
här kommer lite blandat...eller en massa blandat!! :) som jag inte har hunnit med o lägga in!! :)

först kommer det lite bilder från en förfest hemma hos emelie...hennes nya egna place!!!


image657

tjusitjus!


image658

saltat gäng i soffan!! :)


image659

tjuhuuuu...o emelie är brunast såklart!


image660

malin o linn!! :)


image661

haha...robin såg ut som en smurf!


image662

wiiiieee....
härliga samtal!

sen var det slut på den kvällen...eller tja...vi stack väl till b&b antagligen...var ju så längesen så jag minns inte riktigt... :)



sen var det en till förfest hos gobben!

image663

yeeeah maaan!


image664

jaaadåå...


image665

emelie med den utrustade flaskgubben!
:D

image666

se där... :)


image667

en som var på förfesten!
...ahaha...han ser oxå ut som en smurf :)


image668

underbart!! emelie med mina raggsockar o hennes foppatofflor!!
men så söt hon blev!! :)


image669

mobilsnackardags...
fin sminkning fredrik förresten... :)


image670

jaaaahaaajjjaaa...


image671

sista bilden ut från denna kvällen...o det blir såklart på min gobbe! :)
sen var det stan...idas o b&b såklart!!!
tjuuhuuu!!!



förfest hos josse innan moon!!


image672

två vackra tjejer!!
lisa o jessica!


image673

josse, värdinnan! jätttteglad! så det ska va ju!
o vem är det i bakgrunden?? :)


image674

jag o emma!


image675

shakyshake!



image676

sista bilden från denna kvällen, josse o hennes love andreas

kul kväll...fast lite synd om jessica som vrickade till sin fot nåt fruktansvärt... :/



sen var det ikas 20årsfest!
tjuhuuu va kul!!


image677

Födelsedagsbarnet!!!


image678

Emelie...fin som vanligt! tjusitjus!


image679

presentöppnardags!


image680

ika med sitt presentbord!


image681

matdags....potatisgratäng o kyckling...sjuuukt gott var det!!


image682

ja må hon leva...med en sjukt go drink som malin gjort!!
gott gott!!


image683

shottardags!!
kolla vilka snygga shotts!!!


image684

vackra tjejer o fina shotts!


image685

sen var det dags för kareoke....
tjoho va det sjöngs!!


image686

bra där emelie, bra där! :)

sen stack vi in till stan!!!
b&b såklart!!


image687

gooottt tjejer!!! :)


image688

haha what?? :)
jaja...bra där!!

ja...det var bilderna fårn den kvällen med...
skitrolig kväll...fast fördelsedagsbarnet bestämde sej för att stanna hemma!! :/



o sen var det den senaste utgången då...

jag förfestade med wille o strumpan o sen mötte vi upp emelie på idas!!
kul kul cykelhjul!


image689

strumpan på idas...måste ju ha glittret överallt ju! :)


image690

emelie hade bakat finfina pepparkakor!!
tjusitjus!


image691

tjoho o tjohej! :)


image692

hur går det med faderskapet!! :) haha
jaja...vad ska man säga då :)


image693

Som den kärring jag är o som den gobbe Du är!
fast....vad har hänt på min arm?

sen stack vi till B&B


image695

sött sött!


image696

hej o hå... :)

sen var det hem...

o dagen efter lite mys hos emelie...
tänkte bara lägga upp en bild på hennes fina gran!! :)

 
image697

tjusitjus!!!

japp...det var allt...ska försöka lägga upp mer grejjer..med lite mindre mellanrum!! :)

jaja...god jul o gott nytt år på alla!!!
puss o kram














Kommentarer
Postat av: Josi

Så söta bilder, tur jag gick in å kolla jue!:D Hare bäst, å ring nästa gång det e fest hehe, puss

2007-12-24 @ 19:56:23
URL: http://april.blogg.se
Postat av: tjusitjusen

tjuuuuuusiiiitjusen har talat o den är bra! skit bra. skiterella.... ut nu ikväll, du få göra stan för mig med! pussar

2007-12-25 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0