Piratfest o långfredag!


I torsdags fyllde josse 20! Weeehaa!!! :)
o det firade vi såklart på kvällen!!! Pirater var vi...så jävla snygga!!!
Helt sjukt kul var det, med god mat o tillomed skattjakt :)
Sen gick vi in till stan...men fy va det inte var livat där :) så det blev en relativt tidig kväll..men askalas iallafall!!

Här har vi lite bilder:


image192

Lisa o frida!


image193

Malin o tilde!


image194

Carro o jessica!


image195

Josse såklart! :D


image196

O jag o ika! :)

Sen börjades det!!! Lambo på Lina, lambo på Lina!! ja..o på alla andra med för den delen!!


image197

Ta nu glaset till din mun, tjofadderittan lambo
o drick ur din fyllefyllehund, tjofadderittan lambo...


image198

...se hur dropparna i glaset rinna ner i fylle aset, lambo hej lambo hej, tjofadderittan lambo!


image199

Jag nu glaset druckit har! Tjofadderittan lambo...


image200

...ingen droppe finnes kvar, tjofadderittan lambo


image203

...som bevis jag nu ska vända glaset på dess rätta ända, lambo hej lambo hej, tjofadderittan lambo!


image205

Ja hon kunde konsten o va en riktig fyllefyllehund!!!

Hihi va kul!! :)


image208

Haha okej....läckert!


image209

haha ikas läppar är snyggast!! :)


image210

Yeea! :)


image211

Aahh....helt underbar dress!! :)

Japp...sen stack vi till b&b....sådär kul där...men men...vi rockade iallafall! :)


image212

Här shakar ika...o hon blev allt mer o mer lik carola i den outfiten alltså!! haha...


image213

Tre laddade pirater o en utböling! :) Som fick va med på ett hörn!

Sen var vi inte där så länge...utan pasta lockade mer...o att få sova lite!

Så malin o jag gick till pastahuset o köpte lite mat o sen kom ika dit
med...sen fick vi skjuts av malin syster hem...tack så hemskt mycket
för skjutsen! :)

eller tja...jag skulle ju inte så långt...åkte hem till chrille o la mej istället!! :) så tack för det!



ja...sen sov jag så gott! :)








o sen blev det fredag...men inte vilken fredag som helst utan långfredag! :)



Jag emelie o malin tänkte att vi skulle festa till det ordentligt så vi gick till verona o åt!! så jäkla gott!!

jag o emelie tog oss en conrads lyx!! haha så jävla bra namn på en
pizza! :) (anledningen till att vi tyckte att det var kul var för att
vi träffade en kille ute för ett tag sen som heter conrad! haha...)

image215

så här är vi alla tre!


image216

Festligt!! :)

Sen efter det så gick vi in till stan! Först till b&b för att ta
stämpel o kolla läget lite o sen gick vi till idas...fast det var inte
nån där...mer än personalen då...så lite pinsamt var det o stega in
där...men men....vi fick ju göra det iallafall...så vi satte oss vid
ett bord o tog en shotsbricka! :) lite lätt sådär! haha...


image217

Färggrannt o fint! :)


image218

Sen gick vi till b&b igen där vi träffade robin, wille, totte o strumpan! :)


image219

Sexigt! Robin var så nöjd för att han hade kortbyxor under sina mjukisbrallor! för att dem matchade eller hur var det? :)


image220

Yeees!


image221

Yo...


image222

...ännu mera yo! :)

japp...det var dem bilderna det!!!

kul hade vi! :) fast sen tog jag ett väldigt dumt beslut....illa...för
att totte skulle stanna o dansa till en låt som jag ville höra o han
inte ville höra, så lovade jag honom att ta en gammeldansk...det var
nämligen ett himla tjat innan på kvällen att jag skulle ta en! men jag
ville verkligen inte...men men...jag gjorde det iallafalll..o fyyy av
äcklig den är!!

helt sjukt...det kan ju inte finnas nån i hela världen som tycker att det är gott!! aotch!

haha...jaja....o idag är det påskafton...så det är ju idag man ska ut på riktigt :)

torsdan o fredan var ju bara lite förfest! hahah



häv it! puuss




Kommentarer
Postat av: Landin

Nämen... hehe schyssta piratbilder ;) fast killen med mjukisbrakkor och shorts toppar ju :D

2007-04-07 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0