Påskafton!


Ja...igår var det påskafton... trevligt!

Först var de påskmiddag hemma! Asgott! :) o emelie var oxå med! :D


image223

Här målas det ägg! :) eller mamma o chrille iallafall! :D


image224

Mitt ägg! :D haha...sött!


image225

Chrille o hans ägg...som ser lite ond ut... haha!

Sen stack vi in på förfest hos willes syrra, som passande nog hade lägenhet ovanför idas!! svingott! :)



image226

Gott tjejer!


image227

Så jävla snyggt!! Dem lyckades få tag på nårra käppar o sen dansades det hej vilt för en liten stund.... :)


image228

Här kördes det lite tjofadderittan lambo...men jag mesade allt lite... :/


image229

Fast robin var med!! Han var nog den som var mest på g! :)

O sen blev det ju att vi stack till idas...eller jag o ika iallafall!! o dem spelade ikas skiva!! fy fasen va bra! :)
att vi rockade när vi satt där o kunde alla låtar! :D



image230

Yeeees...


image231

Kolla in shotsen...måste erkänna att johan lyckades rätt bra med dem :)


image232

Tjo o tjim... :P


ja...o sen till b&b då...trevligt trevligt...
även en o annan överraskning men palla ta upp det här :)


image233

o jag träffade sara där...hihi va roligt! :D


ja...o sen gjordes några dumma beslut...men men...det får jag väl leva med...

har faktiskt mått helt okej idag..trodde det skulle vara värre eftersom jag varit ute torsdag fredag lördag....
snygg arm har jag med...tre olika färgers b&bstämplar :D haha...

ja...tänkte att jag ska ta det lugnt ett tag..kanske inte gå ut på ett tag...men...så fyller emelie 20 på fredag...o då får man ju gå ut lite med henne o sen ska vi fira henne på riktigt på lördan...hu...så då får man ju gå ut då med...haha...men jag vet ju att det alltid blir så ändå....men men!!

o imon åker ika till new york! fy på dej beebiiis!! gonna miss you!!! okej är väl bara en vecka kanske...men ändå!!

jaja...häv it!


Kommentarer
Postat av: din

HAHA k(n)äppdansen va ju skeeeeta gryyym :) hehe men du såg ju knappt radig (stavas de så?) igår i din rosa tröja :P haha

2007-04-09 @ 13:00:57
Postat av: Landin

HAHA du kan vara lugn, plina ;) Såg de i en tidning och jag tyckte de lät riktigt bra bara :)

2007-04-11 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0