Fredan, lördan o söndan...



Ja... i fredes var det moon!!

O värsta grymma förfesten va vi på med!!
Helt sjukt bra läge, vid regnbågen så det var ju hur nära som helst!!

Här kommer lite bilder!


image177

Alltid lika glada ika, o böte!


image178

Så jäkla bra bild!! haha...snacka om att vara fotoskygga! :)


image179

Härligt killar!!


image180

Gooott!! :)

Ja...det var några bilder det...orkar inte lägga upp fler!! :)
En rätt trevlig kväll faktiskt!! :)




Sen blev det lördag...o jag o ika skulle in till stan o köpa 20-årspresent till Daniel.
o när vi kom in till stan träffade vi josse, lisa o frida i parken!!
o det var mysigt... :) så vi handlade lite mat o satte oss med dem där o åt lite!


image181

Mmm...yum!


image182

Sött :)


image183

Yeees!


image184

Helt sjukt gott!! :)


Sen gick vi vidare in till stan...fast vi hade lite problem med vad vi skulle köpa till daniel...
men sen kom vi på det....haha fy fasen va bra!!
men lite knasiga är vi nog allt!
här är en bild på vår present:


image185

Titta så söööt!! :)
Svea döpte jag henne till...fast ika ville hellre ha Barbro....men så vi möttes på halva
vägen o döpte henne till Rut!!! :D haha....men det godkände inte
daniel...nähe...men men...hon får väl heta det i andranamn då!! :D

Ja...sen var det dags att börja festa lite med :)

o här är några bilder från lokalen vi var i:


image186

Två söta flickor :) Sandra o ikis!


image187

Jag o erika!


image188

Daniels morbror thomas o kusin malin


image189

Yo!


image190

Tobbe jag o absolut mandarin...som var sådär halvgod!


image191

Sista bilden ut!! :)

Sen stack jag o malin in till stan... ika (fy på dej) stannade kvar.
Hur kul som helst var det i stan...stack första till idas, o träffade robin totte strömblad o wille där!!
gooott!!!
ikas skiva spelades på idas....att jag var nöjd!! alla låtarna var ju hur bra som helst! :)

sen var det b&b!
askalas!
träffade min älskling emelie där o blev helt sjukt glad!!
väntade mej inte att hon skulle va där!!
:D hihi så kul!!

ja....helt okej kväll!




o idag är det söndag....igen...tycker att det är söndag jämt
fy va trist!!
men men....nu ska vi snart äta grille o det ska bli gott!!
nåt som är bra med söndagar iallafall... :)

häv it! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0