Söndag 18 mars 2012

God kväll!

Idag har varit en lååång dag...var uppe o tvättade kl 7! Tidigt..speciellt när jag var ute igår!
O klockan 14.30 hämtade Stinis o Amanda upp mig för att åka till tröninge kyrka o sjunga upp för gospelmässan som började klockan 18!

Det gick skitbra idag...det blev ett himla gung på låtarna o det lät bra faktiskt...
det blev dock lite tokigt i slutet...prästen avtackade Kristina körledare o jag kunde inte hålla tårarna tillbaka...o inte Amanda heller...så där stod vi framme vid altaret, framför hela församlingen o grät...det gick verkligen inte o stoppa..men det är ju sorgligt att Kristina ska sluta...hon är verkligen fantastisk!! Kommer sakna henne o kören (som jag nu valt att ge upp) jättemycket!!

När sjungandet sen var färdigt begav vi oss in till församlingshemmet för lite smörgåstårta! Himla gott!!

Så nu sitter jag här med en kopp kaffe, sjukt mätt o jäääättetrött!! O så ska jag upp halv fem imon! Jösses!!

Bjuder på två bilder från dagen:



blev sugen på pannkakor innan idag så var tvungen att göra det!




enda bilden från gospelmässan...ni får bjuda på den tjejer!

Nä...dags att ta tag i en ny vecka...göööööttt!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiiint!! tack för fint sällskap!! :) :) jag älskar dig!

2012-03-19 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0