Söndag 26 februari 2012

Gooood dag!!
Vilken fantastiskt fin dag det är idag!!! Riktigt vårväder!!!
Inatt har Emelie sovit hos mig för första gången!! Himla mysigt!! Kollade massa Skilda världar igår o hade det mysigt!! Synd att hon skulle jobba idag dock :/
O hon hade ont i magen hela morgonen med stackarn...så jag skar några äppelbitar till henne o servade henne bäst jag kunde :)
Sen runt tio skulle hon gå o ta bussen till jobbet o då fick jag en gå-en-promenad-feeling och tänkte...varför inte gå en sväng till skedala i det fina vädret??
Så, så fick det bli! Följde Emelie till Österskans och sen begav jag mig mot Skedala! Himla gott faktiskt!
Det tog ungefär en o en halv timma och bara en liten blåsa på lilltån var allt av besvär jag fick :)
O mamma var snäll o kom o mötte mig på Skedala-rakan! Mysigt!
Sen när jag kom fram blev jag himla sugen på våfflor o pappa var inte sen att hänga på det så jag o mamma gick in o kockade ihop några!!
Så nu sitter jag här, mätt o belåten och bara myser av en härligt vårig söndag!!!
jag skulle bara ta upp foten o kolla på min blåsa på lilltån o då fick pappa ett ryck o sprutade grädde på stortån...han är för tokig :)
---
Lånade mammas kamera o tog dessa bilder med o hittade några andra gamla bilder som inte kommit upp här från när vi var i malmö med kören o kollade på Les Miserables!
Käckt!
----
Nej...nu ska jag mysa vidare av vårsöndagen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gooooooott med våfflor!!! Mumma! Och du har varit jävligt duktig idag!! Och tack för du tog hand om mig imorse.. då var jag inte häftig.. lite daulig än... jag vill komma sovas dig snart igen.. kolla skildis.. jag kan ta med min dator, så kan vi kolla bb med ju. :D

2012-02-26 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0