Onsdag 22 februari


Okej...dåligt förra inlägg men kan inte skriva något när jag bloggar från mobilen...

Dagen har varit fin...hade min tidiga dag idag...så var ioförsig himla trött eftersom man får gå upp så himelens tidigt!!!

Hann med lite träning med ika idag...mysigt..vi har aldrig tränat ihop innan så det var lite premiär för det!!
O en liten titt på magen med för att se hur den lille växer o frodas där inne :)
Kan inte fatta att min lilla bebis ska få en bebis!! O jag ska bli "moster"!!!
Åh...längtar till augusti när den lille kommer ut... <3



---

o har varit himla sugen på pannkakor läne nu så idag tog jag tag i det kockade ihop några!
Himla gott!

Kvällen har spenderats med en god kopp kaffe o några avsnitt twin peaks! Fantastiskt!

Skickar en litet hjärta till min skit i all din mucahit-längtan <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppskattar att du tar en redig fyllebild när du skrivit att ni tränat!! :) såå mysigt med maaaage.. men inte micke mage väl?? :) Gott att du blivit aktiv här skit, var längesen.. ÄLSKAAAAR det!! :)

2012-02-24 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0