Såsig resa...i vrängsel!


Ja...då var man hemma igen från två underbara veckor i Turkiet...vill tillbaka nu!!
Två veckor till hade verkligen inte skadat!!

Lägger upp några bilder bara, innte sugen på ett jätteinlägg!


På Landvetter firade vi med champagne!


Hotellet

Första kvällen






Tog en svängom på Havanna club för första o sista gången! :)

Världens bästa Kordon!!


Resans absolut godaste mat!! Fantastiskt gott!!








AMCAM!!


Äckel-citrusfrukt!!








Partytrick!


Kära farbror amcam!












har du nytt halsband? :)






















Lilla lilla turk! :)





Det fick bli sista bilden!!



Heeeelt fantastisk resa!! Den bästa resa jag någonsin varit på o jag har fått så mycket ny "familj" som jag kommer sakna så hiiimla mycket!!

Pappa, farbror, bror o till o med farfar!! :)

----

Danza Kuduro -Don Omar
Öp -Tarkan 
Hey (Neh Nah Neh) Milk & Sugar Radio version - Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios
Bon Bon (We speak no americano) - Pitbull
Hollywood tonight - DJ Chuckie Radio edit - Michael Jackson
Give me everything - Pitbull feat Ne-Yo, Afro-Jack & Nayer

Goa turkey-bitar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Merhaba! Nasilsin? Seni cok sevilourom! Eller hur fan det sista stavas! Jag saknar det så sjukt mycket! det finns fan inga ord för hur jävla tacksam jag är att jag ska tillbaka i september!! jag tackar dig verkligen för den fina bilden på mitt hår, samt han som sitter jämte. det får mig att klara mina dagar på giganten! :) vill dit nu!!!!!!!!!

2011-07-05 @ 11:43:40
Postat av: Emelie

Tänk lite kordon, lite los angeles, elci, tillbaka till los angeles o avsluta med elci innan vi drar till auditoriom!!

2011-07-05 @ 11:49:17
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-05 @ 12:31:06
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken jävla underbar resa det var!! sjukt!! vill tillbaka nu!! vill uppleva allt igen med dig! men snart så... :D ska vi vara saaaaaammans!! samma rum med ju!! :) som vi ska smörja mamma! i pass...

2012-02-16 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0