Lite gammalt!

Satt o kollade igenom lite skivor med bilder från förr o blev så sugen på att lägga upp lite gammalt!!

jag börjar bra med en go bild på emelie o totte!!


bra bild!

emelie förlåt...men det är många goa på dig!



sen kommer ett par goa på mig o strumpan...vi kämpade länge!

 
 

sen lite från idas

 


braa bild!

 
...

 

favorit i repris!



underbar kväll!

 
 
 
sjuuukt bra kväll!


ja...det får bli bra så länge...men det var bara en skiva...har massa kvar!!
så återkommer senare!!

hääääv it!

 

 


Kommentarer
Postat av: Fembot

hahahaha fan va bra.. de va längesen som jag såg den ulta raddiga bilden på dig o mig. skrattade högt!! :D fan va bra kollage.. vill ha mer.. de var goa tider faktiskt. saknar totte som fan när man tittar.. de var väl tiden för världens bästa partytrio!!? :D fan va lovvely! älskar dig massa

2010-01-20 @ 21:14:58
Postat av: Femsibotis

Meer.. vill ha mer kollage... mys!

2010-01-21 @ 18:44:47
Postat av: Svartsjuk

Inte en enda, inte en enda... Har man glömts bort nu....

2010-01-21 @ 23:51:08
Postat av: Kim

Ni har inte åldrats en dag flickor!!!

2010-01-22 @ 23:28:35
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Josse

Fy fan vad snygga vi var alltså. Gult hår, rosa klänning och ett halsband som jag gjort själv! och varför inte sätta ett par svarta solbrillor till det, inomhus i en källare? :P

2010-01-26 @ 23:16:48
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0