Nu börjar det hända grejer...


Ja sannerligen :)

Jag har ju då som sagt planterat lite, ute som inne :)

För ungefär en vecka sen hade blomman inomhus kommit såhär långt:


titta va fint :)

o igår skulle jag titta till mina blommor igen o kolla vad det hade växt :)


det är verkligen jätteroligt att ha en blomma som man har planterat själv...
inte jättekul o bara köpa en färdig blomma o vattna, nu får man ju vara med från starten :)
ett litet skötbarn :)

det jag har sått ute har däremot varit segt men nu har det börjat komma lite :)


kolla kolla :) ungefär lika stora som en nagel, sen lite ovanför är små små små blad påväg upp :)
spännande!!!

idag ska jag till emelie på så ska det låta o pyssel mys :)
o imon ska vi på förfest hos berra o sen till b&b o lyssna på antizimex (kalle theodor) tjoho!!
ska ta det jäääkligt isigt bara...måste ju vara kry till måndag när jag ska vara på ny praktik!!
ha det bra i helgen

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobberella

Jag älskar de! kan inte bli mer intressant än så här en fredag eftermiddag! men jag gillar de, vill komma ut o kolla på dina bebisar. :) o så jävla mysigt vi ska ha ikväll, pysselsjuka mys!! o sen blir de rajtantajtan på lördag.. fan va kul att du börjar bli laddad! o gott gäng, härlig soffa! klockrent! syns later my looooove! älskar dig! su dolor esmi dolor, esmi? vem fan var HAN bekant mä?

2009-05-15 @ 15:10:06
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Pappa pappa botzo

Jo de e sant, esmi känner jag väl! han ser de som en enorm tribute att ni förevigat hans namn, på just hans favorit kroppsdel, nedanförknölenpåfoten-delen! o glöm ej tjejen, "pappa pappa botzo" (i sång)

2009-05-15 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0