Mysdag!

Igår var jag hemma i skedala en sväng hos mamma!!
o det va så mysigt!! :)
inte träffat henne på en hel vecka
är kanske lite för hemmakär...men men!! det var mysigt iallafall!!!
så när jag kom hem till mamma så fikade vi lite...


mamma åt en goood macka!!!



medan jag fick nöja mig med lite frukt...men det var ju gott det med...




sen gick vi en härlig runda vid norteforsen o tjabbade en massa...o varmt var det men man får ju inte klaga! :)
sen när vi kom hem blev vi väldigt sugna på jordgubbar o eftersom dem satt nere i busshålsplatsen o sålde så var det bara o cykla ner o köpa en låda!!! :)

massa gott var det!!!



sen solade vi o bara gottade oss!! o sen var det dags för mej att åka in till stan igen för spinningen väntade...
o herregud...jag har nog aldrig svettats så¨mycket i hela mitt liv...eftersom man solat innan o det var sjukt varmt ute så var man ju rätt varm redan när man satte sig på cyklen....o herregud det blev ju inte svalare kan jag säga!!!
men men...det var gott efteråt!! :)

sen cyklade jag hem till emelie o bara väntade på att hon skulle komma hem!!!
o för att tiden skulle gå lite snabbare...så putsade jag hennes fönster...haha....men det behövdes :)
o jag vet att hon älskar det!!!

sen kom hon äntligen hem o vi kollade på mommas boys!!!
sjukt spännande ju!!! :)

sen kom charlotte förbi o törnrosa åkte på....fast vi kollade inte på den direkt...tjabbades mest!
men lite te o ananas fick vi ner!!!

sen var det dags o sova!
o idag är det tisdag o jag ska strax cykla ner till stranden med malin!!!
mysmys!!!

häääääv it i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Gobbe

Fy fan vad den mackan ser god ut!! vill ha sån!!! o jag är så jävla hungrig nu med! strängt! kommer sakna dig inatt, första natten på massa länge som vi inte sover sammans. men imorgon igen! :D älskar dig!

2009-07-02 @ 13:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0