Danseryck!

Ja en liten lördagsutgång är väl aldrig fel!
Förfestade lite hemma hos Linda, Charlottes vän, på brogatan...så nära o bra :)
lite folk som var där:

  
 

sen begav vi oss in till tre hjärtan o mötte emelie där, som förfestat med giganten-tjejerna!
Massa mys var det när hon kom! :)
sen var det dans o dricka o dans o dricka....o roligt hade vi!
speciellt i slutet...jag o emelie fick nåt fruktansvärt dansryck o det var så tråkigt när klockan slog två o man var tvungen att bege sig därifrån!
men då gick vi till bobban istället, o tog traditionen vidare...o dansade dansade o dansade :)
det älskar vi!!







emelie trampade på min tå så jag fick bita i hennes hand :)



sen kom vi på den briljanta idén att åka till dosken (emelies mamma)
så jag o emelie spatserade iväg till det nya stället, citykebab o inhandlade en kebabsallad till mig o sen gick vi till mcdonalds för lite mat till emelie o dosken!
o när vi stod i kön där så kom det fram en man till mig o frågade på engelskan vart toan låg o då gav jag han det underbara svaret "after the trap to the vänster"
älskar det :)

sen gick vi då tillbaka mot stadium igen där vi mötte upp malin o jimmy o sen gick vi bort till malins bil o så körde hon oss till dosken!
tackar för skjutsen!
sen var det bara in i trapphuset o upp till dosken...



hittade en rullator i trapphuset som jag var tvungen att prova o när jag skulle resa mig upp satt väskan fast i handtaget!!
det var väääldigt roligt tyckte vi, speciellt i läget vi var i :)

sen var det upp till doski o åt lite o påbörjade en drink...men tyvärr blev jag seg efter maten så jag var tvungen attt
tacka för mig o gå o lägga mig!

men jag tackar för en himla go kväll o en varmt tack till dosken för allt fix idag, med mat o tå o mys!!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars tån ! Måste gjort fruktansvärt ont. Ni ser ut att ha trevlgit iaf...speciellt på rullatorn i trapphuset :D . Nästan lite likt trosincidenten :D

PussPuss =)

2009-08-10 @ 10:04:15
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ah det var det verkligen ! :D AHAH !

Ah visst det gör jag jätte gärn, det var länge sedan jag hade så kul :)

Ses kanske sen !

Pusspuss:)

2009-08-10 @ 15:50:06
Postat av: Doski lover!

Tack för en underbar kväll! perfekt aslut på min semester! fan vi joggade o dansade oss igenom hela kvällen! när vi är på samma nivå så är de ingen som kan stoppa oss.. o lovin the doski! and rullatorn.. after the trap to the vänster.. så jävla bra!! :) pussa

2009-08-10 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0