Oh ah tattare, säg oh ah tattare!


Jaaaaaaaaadååå!!!

Ännu ett inlägg som är tillägnat emelie!!! :)
är ju tvungen att liva upp dej lite på jobbet! :D

det har varit en väääldans händelserik helg må jag säga...
visst har ju redan pratat om helgen innan...men en del tråkigheter har hänt med...inget som jag behöver ta upp här...men du ska veta att jag tänker på dej o lider med dej... min gamla psykolog :)

måndag är det idag...så jäkla trist...!
måndagar är alltid så himla tråkiga...o man lyckas alltid vara så väldans trött... :/

men...snart är det ju torsdag o då är man ju ledig!!! alla utom emeliepluttstackarn då förstås :(
men vi ska ha det mys på onsdag vi två :D top model final ju!! :)

jaaa määää slipsiiin!! :D (eller hur emelie?! ) :)

snart är det ju helg igen med :) o då var det visst sagt att man skulle ut både fredan o lördan...igen...
kan ju inte svika min tospal ju!

image330

jaaaaaaaadåååå! :)

förresten emelie...tack för stegen igår...vet du hur underbara dem var? eller hoppen kanske jag ska säga! :)
så jäääääkla bra dem var!!!! :D
o när du gör skalena mae på robins sätt!!! uuuunderbart!! du är så jäkla go!! älskar dej i massor!!!

nu kommer jag inte på mer o skriva...men nu fick du ju nåt o göra en lite stund iallafall!! :)

puss puss


Kommentarer
Postat av: Slipsiin

eiiieee va mysigt. jag njuter varje sekund, de ska du veta. men du får skriva meeeeer. att vi ska ut både fredag o lördag. "så här förvarar man öl en fredagskväll, eller är de lör.. ja LÖRDAG!" de är så trevligt. klockan är nu 11.32 vill verkligen hem, är trött o jävlig o så slutar jag inte förrens om 8 timmar!! fy faaaan! men mysipysirella på onsdag. vadå att jag fick sjuka sms i söndagskväll, skärpning på dom. :D de jag skriver till dig i kommentar blir som min egna lilla blogg. :D jag älskar dig min tossa. eller tosseposse som de även kallas. "var e evy?" -fredsgatan... :D jag määää sliipsiin... men dom är ju slut. fall i halllen på mig o lite dumleklubba på dig... pussar i massor

2007-05-15 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0