Nästäppa, äggskal o kokevatten!


Haha...ja det är tre underbara saker det!!!

-Jahaja...ja är lite täppt i näsa ida' ja!
-Det ska va kokevatten till fötterna Ivar, det har jag sagt åt det hundratals gånger!
-Skalena mae!

Uuuuunderbart!! eller hur emelie?? :)

jaa...det var bara en del av allt som hände i helgen!! eller tja hände o hände..det har vi ju sett innan...
mmmm...har vi! :) haha

I fredes var det utgång! O förfest hos emelie var det som gällde! Jag emelie o malin!! så jävla roligt vi hade!!
o jag hade gjort ett sånghäfte till emelie...för jag tjatar alltid på henne att hon ska lära sej alla låtar, men då säger hon alltid att hon måste ha ett sånghäfte för det!! jaja...tänkte jag...du får väl ett då! :)


image333

såhär sitter hon o sjunger för fulla muggar, samtidigt som hon dricker vin o käkar äpple... :)


image334

malin fick oxå vara med o sjunga :) o dem var så duktiga...dem lärde sej hela sweet child of mine! båda två!! :)


image335

det är gott med en skvätt vin såhär! :)


image336

jaaadååå...visst är det väl det! :)


image337

fast det är himla tråkigt när det tar slut... :(

sen var det lite posedags! :)


image338

the blondes


image339

alla tre

sen var emelie tvungen att köra disco-kjelle!! men det tackar man ju inte nej till!!
det var en härlig syn må jag säga! :)


image340

go emelie!! :) synd bara att kvaliten är kass....

sen stack vi in till stan...o första stoppet var ju såklart idas! :)


image341

såhär sitter vi...plina med sin emelie...


image342

o plina med sin malin!


image343

sen lyckades emelie ta sönder sitt halsband....tre gånger tror jag bestämt att det var!!
men duktig som hon var lagade hon det varje gång!! du är redig du :)

sen efter att vi varit på idas en rätt bra stund, så stack vi till b&b
o det var väl trevligt...man har alltid roligast på idas på nåt sätt :)
sen åkte vi hem till emelie...o självklart råkade man ut för busken igen...
men jag borde inte klaga...jag började ju att putta emelie...sen puttade malin mej!!
herregud vilket fall :) vilken gräsfläck jag hade på min vita byxa dagen efter.....haha..

sen gick vi o la oss!! gott...vi behövde nog det :)

sen dagen efter upptäckte jag att jag hade ett rätt stort blåmärke på låret...va fasen har jag gjort där tänkte jag?!
hmm..jaja...struntsamma

sen skulle jag ta på mej dem vita byxorna på måndan...haha...o då ser jag att den där gräsfläcken är på precis samma ställe som blåmärket är...haha...så det var fallet i busken som orsakade det! haha...bra att jag kom fram till det iallafall.. :)



sen blev det lördag....o sådär pigg var man...men vafasen...det var ju lördag så utgång var rätt givet! :)

så vi slappade en hel del på dagen o sen gjorde vi oss iordning o stack till totte!


image344

emelie var laddad iallafall!


image345

jag med...lite halvt :) första shotten ut, vanilj! :)


image346

den där shotten tog där den skulle..tsss  :)


image347

sen gick tottes byxa sönder på nåt vänster...så han satte sej i köket o sydde!!
det är en karl för sin kilt det!! :) haha...


image348

the partypeople in the sofa :)


image349

and the partypeople in the window!! :) är inte denna bilden helt underbar??


image350

no coments...


image351

jaaaaaaaaaaaaaaaadååååååå!


image352

enda anledningen till att jag har med denna är för att den påminner så mycket om sket i fezan...aah...underbart!


image353

all the time I turn around, brothers gather round, always looking at me up and down, looking att my uh! :)
you go girl! haha!


image354

sen fixade ika frisyren på mej...sådär glad var jag då :)


image355

men sen blev jag glad igen :)


image356

robin var glad mest hela tiden iallafall...antagligen för att han matchade så fint med sin skjorta o drink och för att han fyllde 20 igår!! :) grattis igen!

men sen åkte hans stiliga skjorta av...den byttes ut mot min klänning!! :) sjukt sexiga var vi båda två...
speciellt robin! :)


image357

haha...synd att kvaliten än en gång är så kass! (min kamera har blivit sjuk)

sen stack vi till idas! fast vi bytte tillbaka våra kläder såklart innan :)


image358

hopp o hepp....saaaadeeeljäääävel! :)


image359

yeeeeeep

sen stack jag o ika till café lite lätt....o träffade emelie..men där var rätt trauk så jag stack till b&b istället.. :)


image360

uschiamej...här tycker jag allt att det går lite utför :)

ja...b&b var väl rätt skoj...förutom en tumme upp för mycket kanske...emelie... :(
haha...äsch...

sen blev man lite hungrig så vi stack o åt istället..

o inne på mcdonalds råkade jag få tag på några flayers...så jag tänkte att det här var ju kul...så jag delade ut dem lite till vissa som behövde dem :)
haha....sen köpte emelie en ros till mej...men den slog hon sönder...på mej...satan vilken snärt det blev...men det var rätt kul ändå..

o emelie träffade två killar o ett spel!! haha...tss
oh...är det en bratwurst! :)

ja en massa kul hände iallfall...o sen tog jag o emelie taxi hem..

åt lite, kollade tv o gick o la oss!

sen var det raddesöndag, med malin, totte o strumpan...

åh usch...vi skulle åka o handla...o jag hade på mej dem värsta kläderna av alla...ville verkligen inte gå ur bilen...men men...fick ju göra det..o vi var så säkra på att jag skulle träffa nån jag inte ville bara för att jag såg ut som jag gjorde...men då händer nåt underbart...: ) en utav dem som emelie tycker hade varit värst o träffa, kommer rakt mot henne!! precis när hon säger: haha, vi kommer träffa nån nu! :)
det var rätt kul faktiskt!! jag slapp undan iallfall! :)

sen åkte vi hem till emeli o hade mys!

o sen sov jag där en natt till...o ja....mys hade vi i massor!!
nu har jag ont i fingrarna så nu vill jag inte skriva mer!!!

puss o hej!







Kommentarer
Postat av: Slipsiin

jaaaaaaaaaaadåååååååå. fy fan vilket härligt inlägg. jag blir helt salig. log hela tiden när jag läste den. jaha ja lite täppt i näsa ida ja. o att jag träffade .... hum. men nästa gång är de dín tur o då kommer de stå härliga till. jag hinner knappt skrivca kommer ju kunder hela j*vla tiden, tattare. blir ju förbaskad. vi måste ha en sån helg varje gång jag är ledig. massa mööööös o massa fest. o massa "där fick du" måste hitta fler go bitar. hittade ju "mmm har vi" bara nyligen. jag gjorde tummen upp för din skull, eller kanske inte så mycket din skull, bara min. men erkände ju att jag skämdes direkt efter. sorry... nu måste jag gå, stänger nu. kanske skriver lite till, till dig på lördag. :D jag älskar dig min möööösa... massa massa. o glöm ej kokevatten till fötterna. det är attans viktigt.
pussar

2007-05-22 @ 19:01:33
Postat av: Landin

Ho Ho din fucker. Undra vems tumme de är som är med på bilden? Hmm Min kankse :D mohaha "ska leena me"

2007-05-23 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0