Yeeeess...


Ja...igår var det lördag, o det betyder ju såklart utgång! :)

O var vi skulle förfesta nånstans var inte helt klart...antingen så kan vi ju va där...men nähe...det skulle inte va förfest där längre...nähe...men där då? nej...jobba imon..jaha....men där kan vi ju va! neeeeeej för fan, inget melodifestivalskollande!!! jaja...va gör vi då?

Ja...tillslut blev det ändå förfest hos kaspar! :) tjohoo...


image122

Heeeey good looking!!


image123

Här var tre glada....party party!!! :D


image124

Yeeees.... you never wanna miss a photo op.!!! (från white chicks...yes yes...)


image125

Goooott Johanna!!! Det är ju bra att nån är med när jag ska fota! :D



image127

En som vägrade att kolla in i min kamera!!! Fyyyy på daj, brunte!



image126

Gabbe o emelie...som båda va kassa o struntade i utgång!

Sen bar det av in till stan, och vårt första stopp var ju såklart idas!! :)

image128

Jag, ika o plånboken i högsta hugg!! Nu ska här shottas!!! Ja det blev ju jag som betalade för den, eller hur ika!!!
Aningens förvånad blev vi när johan kom tillbaka med kortet o sa "Erika..!!" Hoppsan....kortköpet medgavs ej!!
Attans....men men...that's how it goes ibland! :)


image129

O emelie o malin kom oxå till idas!!! weeeiiii!!! mina två älsklingar!!!
o ikas händer lyckades oxå komma med på bild!! haha....naaaajs!


image130

Tja en liten posebild hanns ju alltid med!! :)


Ja...o sen efter idas bar det av till b&b....hihi så kul så kul...o där träffade vi lille stina, ååååhh så kul o träffa dej gumman!! :) o träffade en del annat folk med, som t.ex  Daniella o Jessica!! Hahaha..så jävla bra....Daniel o Jens hade klätt ut sej till tjejer!! fan va fint!! men jag kan ju säga som så...hade tina turner varit där oxå, så hade hon o jens nästan varit oskiljaktiga! haha...aslika! :)


Ja...sen dansades det o sprangs runt, tills vi då skulle hem...först lite god, men dååålig mat.....lite pastavagen..med väääärldens längsta kö med...huuu....!!!

Sen går vi till taxikön på stora torg, o då står daniel o jens där o nårra andra...o då ser jag bara hur det börjar fajtas lite...daniel smäller till den ena med sin kebabrulle!! haha...sjukt kul! sen börjar det väl bli lite allvarligare...o då går jag o ika emellan...men jag ska säga att försöka mota bort en kille med bara en arm, eftersom jag håller pasta i den andra, o sen ha en jäkla järnstång emellan oss!! Det är inte så hiiimla lätt asså!! men men....efter en del motning av både mej o ika, så sätter sej ändå jens o daniel sej i taxin o börjar åka iväg...men jens stänger inte sin dörr utan provocerar dem andra killarna nåt fruuuktansvärt, samtidigt som han åker sakta iväg med taxin!!!

o då börjar de killarna i taxinkön att mucka tillbaka...så då hoppar jens o daniel ut ur bilen igen..(suck)
o börjar fajtas lite med killarna!! Men....då kommer dagens....fan va kul det var!!! mitt i alla armviftningar så stannar daniel upp o sträcker upp armarna i luften o säger: "Min kebabrulle, min kebabrulle!!! Haahahah...hela bråket stannar upp för att daniel tappar sin rulle på marken!! haha....fan så domt!! men sjukt kul var det...

ja...sen lyckas dem sätta sej i taxin igen o åker iväg!!! hu....men det var rätt roligt ändå...haha...

Sen får vi en taxi o åker hem till vallås o sover!!



Idag mådde man väl inte så jäkla bra ändå...men ika var gullig o hämtade mackor o juice till mej!!! tack gumman va du är söt!! :)
o sen kollade vi bara på lite vänner o degade!!!
gott!!

Fast...helt sjukt tråkigt att det är söndag igen...denna veckan gick fruuktansvärt fort!!!

Jaja...snart är det fredag igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0