Underbara lördag!


Ja...nu har det ju nyss varit helg, o då är det ju givet med lite utgång! :D

I fredags var vi på mårtensson, jag o emelie!!
askalas var det!!


image460

Emelie


image461

O björn o chrille var där!!
snygg bild :)


image462

O vi träffade ikas kompis där med, som kände chrille oxå
kul kul!


image463

Vi inne på mårtensson


image464

Sen shakades det en heeel del inne på dansgolvet...
här har vi ju ett av bevisen...svettigt o dant :)

Sen, när mårtenson närmade sej sitt slut, så var jag så sjukt trött o ville bara gå hem o sova!
meeen, då säger emelie, nähe, vi ska på efterfest!!!
icke säger jag!! näää...

men jaha...jag fick ju ställa upp...men trött var jag!
o när jag kom dit så skulle en av killarna laga mat, o jag erbjöd mej att laga omelett, mästerkock som man är!
men den blev inte så lyckad som jag trodde den skulle bli, så det blev till slut äggröra!! haha...men men..
sen åkte vi äääntligen hem o la oss!!!



sen blev det lördag, o förfest hemma hos mej!!!
jag emelie malin o karin!!
askalas var det!!


image467

Malin


image469

Emelie


image470

Karin


image472

Paulina

Kul som fasen var det :)
o sen var det taxi in till stan...träffade upp killarna, o sen gick vi till b&b o tog stämpel..
sen stack vi till idas o var där ett tag!
askalas...
sen stack de andra direkt in till b&b men jag mellanlandade lite på bulls..

sen var det dags för b&b...
askalas var det där!
sjukt kul!
o alla var på g, fruktansvärt på g!
speciellt robin!! helt underbart, det är inte ofta han är sååå med!!
underbart!!

sen blev man attackerad o föll av en stol, vi körde gregiskt utanför rockbaren, jag slog av karins flaska o en jäkla massa annat!! sjukt kul!

sen stängde b&b o vi gick till stora torg!
pastavagnen o lite gipsy!

o sen körde pastavagnen...o robin åkte med...o jag :)

sen var det dags o gå till taxin...men då slänger totte i mej i europa o tjuren...jaha...
o robin kom oxå i...o totte en sväng tror jag...sjukt blöta var vi..robin tog tillomed några simtag haha!

sen i taxin...eller jag o robin smööög in i taxin o satte oss längst bak...vi var ju aaasblöta!

sen åkte vi på efterfest! hem till skedala!!
sjukt kul var det! hela tiden...
o alla var så på o festglada!! underbart!!
vi blev några stycken ändå...i min källare!
typ elva nåt!! härligt!!

sen vid runt sex, sju nånting sov några stycken, men vi satte på där fick du o kollade på den!!
helt underbar är den ju!!
sen gick jag o skulle kolla en grej på datorn, o när jag kom tillbaka sen så sov alla!!
dåååligt!!
men men...jag fick väl oxå gå o lägga mej...o då var väl klockan runt åtta tror jag!!
men sjuuukt kul hade vi!!! ahh!



ja...sen blev det söndag...o dem som sov här, förutom tre, stannade kvar ett bra tag o vi åt lite pizza, pratade om gårdagen o hade allmänt mys!
sen åkte dem hem..
emelie sov hos mej! myyys!!

ja o sen var det måndag...bjöd hit malin o karin på en kopp te o lite cheesecake! :)
efter det var vi ute lite i trädgården, o då skulle malin visa att hon kunde hjula...o spräcker hela byxan!!
satan vad vi skrattade!! hahah!!
sen kom ika hem till mej o förfestade...hon skulle till måndagsklubben...själv!!
stackarn! men sen när klockan var runt tolv körde vi in henne...
hoppas att hon hittade nån iallafall :)

sen åkte emelie hem till mej o sov där igen...såå mysigt!

sen var det tisdag...o trött var jag..
gick upp tidigt o körde emelie till jobbet.

somnade i soffan sen o sov där heeela dagen!
men hade pratat med emelie o malin om att dem skulle komma hem till mej på kvällen så skulle jag baka scones o bjuda på te...
så ringer min mobil när jag sover..o då står dem utanför!!
jag som skulle ha allt klart när dem kom tänkte jag..
men men...var bara att sätta igång o baka!! :)
mysigt mysigt!!

himla trevligt o bjuda hem folk! :)

o idag är det onsdag o jag malin ika o emelie funderar starkt på att gå ut idag...men frågan är ju om det kommer vara nån ute...jaja...det märker vi!!

helt underbar helg har det varit iallafall!!!

hääääv it! pussss





Kommentarer
Postat av: Mööööös

de var mej ett mysigt inlägg. blev jätte glad! attans trevligt. men du glömde nämna när jag gick ner för trappan i tisdags morse. när jag missade sista trappsteget lite lätt. de har varit den roligaste helgen på jätte länge verkligen. sikken mördarefterfest! fasten jag höll på att slå av hela hjäsan i fläkten, kunde gått riktigt illa. utgång ikväll jaaaaasååå... skulle varit jadå, knäckte jag mig för mig själv. :) hurphurpdoppidoppi... sjung den. den är för jävla trevlig. men du ska ha tack för att jag fått nana massa hos dig. älskar dig massa. pussar

2007-08-15 @ 19:12:39
Postat av: Landin

Helt oootroligt jaaa...MrRobin va FAKTISKt på g för en gångs skull :D Fan va roligt de va plina

2007-08-19 @ 17:51:59
URL: http://robinlandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0