Löördag! :)


Yeeees...

I fredes var det kräftskiva hos strumpan!! trevligt trevligt!! :)
tyvärr har jag inga bilder från det :/
skoj i massor var det iallafall... o go mat!! :)




sen i lördas var det förfest hemma hos emelie o sen stan!!


image500

emelie den bästa - laddad inför bulgarien 1


image501

malin den vackra - laddad inför bulgarien 2


image502

paulina den glada - laddad inför bulgarien 3


image504

robin den goa - hade varit rolig o ha med till bulgarien

jaaa...

image505

sen hjälpte robin emelie att knyta ett armband :D


image506

tjejerna, emelie aningens för brun bara...gillar vi inte!!!

sen var det in till stan...till idas!!! :)


image507

o träffade stinis!!! ååh va det alltid är lika roligt o träffa henne!! :D


jaa...o sen när vi hade varit där en stund så gick vi till b&b...otippat... :)

fast först en liten kissepaus :D


image512


o seeen b&b :)


image513

mmhm


image514

jyea


image515

o vi träffade totte o jessica...ååhh va du har myst ner dej gott där emelie, med hakan! :D


image516

sen skulle emelie tvunget försöka nå med ena foten på skyltgrejjen o med hakan på trappräcket...o det tog lite tid, men till slut lyckades hon :D

sen var det ner på b&b lite igen...innan det var dags o säga bye bye till malin!

jag gick o följde henne till taxin, medan emelie pratade med några gamla klasskompisar :)


image517

hej då malin sa jag med en väääldans fin bild!! :) haha

sen vandrade jag tillbaka o träffade emelies vänner, klara o petra

image518

här har vi jag o klara


image519

o petra o emelie

sen tog väl b&b slut, så jag o emelie gick mot torget!

två roliga saker under kvällen förresten:

*emelies mangehalkning som slutade med en studs på rumpan :D
&
*tacobar på nya nyhem , jag är vakt!
käääss, men gör mitt jobb på fredagar o lördagar iallafall = ingen kommer in :)

sen körde ikasötebeeebiis hem oss!! så sneeeellt!! :)



o sen var det söndag..
o emelie o jag åkte o kollade fotboll i simlångsdalen!!
haha...men kul var det!!
äntligen emelie fick du se han springa... :) var det som du förväntat dej? :P

jao jao...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Slevie

fasiken vad trevlig kväll. attans roligt. men kissebilden kunde vi skippat. :D tur du satte en liten lapp framför i alla fall. men jag tycker så bra om dig... hahaha hur fan lät det..??!! haha! men jag har alltid så roligt när vi är tillsammans. o säger det inte en hel del att jag cyklar ut till dig i blåst o när jag redan är förkyld raddig! snart så gäller det!!!! faaan asså, om en vecka sitter vi nån annanstans... kanske lite röda om näsan(jag i alla fall, all färg sätter ju sig där) redo för att sätta på partymaken o ut i de okända... nu är jag fräsig! låter som en hel novell... men jag är lite novelllig... :D skalenamääää... nej nu så är det inte långt kvar på min arbetsdag.. en o en halv timme... fast det känns som för evigt just nu... baaaasefiiisen... älskar dig! pussar

2007-09-06 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0