Gamla bilder, båtturen o helgen...


Nu kommer här lite blandade grejjer...
först ut, har hittat dem där bilderna som försvann från en utgång för ett tag sen...så tänkte lägga upp dem nu..

först var vi på idas...oväntat :)

image431

Malin o Plina


image432

Emelie o Ika...it's time to shotta :D


image433

Goottt!!!

Sen stack vi till b&b!


image434

Emelie, Björn o Malin...shake it!


image435

Emelie med sin vanliga pose :)

sen var det efterfest hos strömblads storebror


image436

Emelie dansar med Micke, o Totte dansar med Sulan :)


image437

Haha ja... sulan

Ja...det var den kvällen det...




Sen...förra veckan, så åkte jag o pappa ut med båten!!
Mys mys var det!!


image438

Pappa första kvällen, dags för kvällskaffet!! :)
Fortfarande kvar i Höganäs

Sen dagen efter gick vi upp jääätttetidigt för att åka till köpenhamn..
typ åtta eller nåt!! :)

färden dit var väl sådär...rätt vågigt o det blåste mycket,
så jag mådde väl sådär halvbra!
fick gå o lägga mej några gånger...

o en gång, när jag sovit lite, gick jag upp o satte med där pappa var, fortfarande lite sådär halvkass,
då flyger hans keps iväg...rakt ut i vattnet...jaha där flög den sa pappa!!
synd om pappa, men jag tyckte det var jätteroligt!! :)
fast eftersom jag mådde tjyvtjockt, fick jag vara jäkligt passiv :)

sen var vi framme i köpenhamn...
finally! :)

image439

Me und paps :)

dagen efter gick vi på ströget, pappa på jakt efter en ny keps o jag är inte på jakt efter något speciellt...
tyvärr hittade han ingen keps, den fick ju inte kosta nåt...smålänning :)

sen cyklade vi hem o grillade! asgott!

dagen efter det var det dags o åka hem igen, fem timmar tog hemresan o soligt o fint var det!!
kanske för soligt för mej, för jag brände mej en massa!!!
var jätteröd sen.. :/ men men...

image440

Kaptenen i egen hög person! :)

Ja...sen var vi äntligen hemma i sverige igen!
fredag....o jag började redan ladda inför utgång!! :)



Japp...utgång blev det...med förfest hos ika!

o dem som var där:


image441

Ika o Emelie


image442

Strömblad, Robin o Wichtel


image443

Jag o Totte


image444

De lilla...


image445

Oj oj oj oj oj....bygger ho modeller?


image447

Bra att nån är med iallafall, Emelie! :)

Sen kom Ikas pappa Ulf ner o hälsade på...


image448

Uffe o Ikis

Japp...sen stan! Mårtenson shake it shake it!
o B&B...hur onödigt som helst...gick inte ens ner... :/
o lite idas med...en snabbis! :)
Sen tilllbaka till mårtenson o sen efterfest...en ofrivllig sådan...
pallade verkligen inte egentligen...var så sjukt trött...men fick ställa upp för laget :)

Sen vid typ sex, så var det taxi till chrille o sova där!! :)



Sen blev det lördag...
först var jag hos chrille, åt frukost o kollade tv lite o så..
sen var han snäll o lagade mat :) makaroner o korv! gott!

sen går jag hem till emelie o vi gör oss i ordning inför kvällens utgång!!
sådär pigg var man väl på det...men är det lördag så är det... :)

så ika kommer o hämtar mej, emelie o malin o vi åker på förfest hos malins kusin, charlotte!


image449

Såhär här har vi, malin, charlotte o hennes kille andreas!


image450

Emelie o jag


image451

Ika o älgen, som oxå var där...aslängesen man såg han ju :)


image452

haha...härligt tjejer!


image453

Haha...kolla som älgen knäcker sej..!!
Kul kul cykelhjul :D


image454

Ikafika o plini! Jag fortfarande en aningens röd :/


image455

Ika o Malin hittade lite kläder som låg på balkongen...
o varför inte ta på sej dem?


image456

Jag o min nya strumpa :) härligt...

Sen var det dags att bege sej in till stan....
o det var ett jääääkla tjat på emelie heeeela kvällen om pappa keler...
hela tiden...var är pappa keler? kommer inte pappa keler hit?
haha...

men iallafall...så gick vi in till idas o satt där en stund, o sen gick vi till b&b!
kul kul var det!

sen gick vi till stora torg för att köpa pastavagnen...
ja...inte hela vagnen kanske... :)
men, fick fick ta ett litet mellanstop vid europa o tjuren


image457


måste tvätta händerna ju :)
varför tänker jag inte säga..men det var tvunget!


image458

haha kolla bara....snygg min paulina :)

sen efter inhandlandet av pasta, gick vi till österskans för att beställa taxi o sådära
o då...vem kommer inte då, om inte pappa keler!!!
o emelie blir så sjukt glad!! hon har ju ändå tjatat om honom hela kvällen!!!
haha...så han slog sej ner hos oss på bänken o körde sitt pappa keler snack!! :D


image459

haha...här har vi ju han...pappa keler! :)

sen efter en massa snack, vältande av pastaburkar, o lite bortfäktning av flugor (eller var det fåglar?? :) )
o lite annat så tar vi taxi hem!!
emelie, jag o pappa keler!!! :D

japp...sen var den lördan slut!




o idag är det söndag!
äntligen har värmen kommit med! härligt!!
o så jobbar man imon!!
men men...ska bli kul o jobba igen...saknar allt dem så liven!! :D

jao jao häääv it!








Kommentarer
Postat av: Säger bara pappa keler...

Pappa pappapaapappappappapppppaapppappa keler.. försök sjunga den. fy fan va roligt det var när paooa keler kom till österskans. du glömde nämna två roliga grejer från förfesten juh. när vi skulle gå o du fastande i en laddare o att vi var p väg ner till tvättstugan. :D men det var en helt fantastisk helg, kanske saltarn, fast inte lika mkt saltarn som ika. nu förvirrar jag bort mig shälv. har i alla fall haft en skit rolig helg. maaasssa möööös. fast tyckte allt du kunde ha haft med varför du var tvungen att tvätta av dig i europa o tjuren. den är ju bäst! måste ju köra en repris nästa helg, du, jag o pappa keler. :D alias kniven o sleven. fast om du hellre vill nifie. den var väl mysig. pussies i massies

2007-08-06 @ 16:08:00
Postat av: Pappa Keler

Pappa Keler tycker den e bra, pappa keler vill ha hela pastan, pappa keler ska ha sistan...

2007-08-10 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0