Fröken duktig!


Ja...det har jag känt mej som idag!! :)
För jag har strukit en massa tvätt,
o sen var  jag o mamma  ute i sisådär två timmar o räfsade upp en massa löv o kvistar utmed vår häck! (haha kan misstolkas)
oh helt mörbultad blev jag med, eller det kanske var o salta, men jag skar mej på en massa grenar hela tiden på mina armar...samtidigt som det var rätt varmt o allmänt jobbigt!! huu...

o sen när vi kom in...vid halv fem tiden...så var det jag som ställde mej o lagade maten!!
kokos o lime lax! asgott! :) o sen var det även jag som tog hand om all disk!

o nu tänkte jag gå o fixa min garderob!! ser för jäklig ut!!!
så jag kommer väl vara helt slut ikväll!! haha....!!

japp..så har dagen varit idag... lite jobbig men ändå rätt mysig!

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Landin

Hej love!
Det var väl bara sanningen ;) Boatwomen and tje Northcountrygold ;)
Lite hets ju :D

2007-04-05 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0