Detta inlägget tillägnas...


...Emelie!!

Min fantastiska vän, som också är vinnaren i vår bloggtävling då jag helt glömde bort att blogga igår!!!

Vad vore jag utan dig?? Som en käring utan sin gobbe!!!







Du är bäst!!!

----

Idag har jag haft fikagäster!!

Mamma o Ulla-Britt!! Gott gäng!! :)

Bjöd på mintchokladkaka...blev nog uppskattad tror jag!





o fick ääääntligen använda min kaffeservis!! :)

---

upptäckte lite andra bilder som jag inte lagt upp här:


när malin var hemma nu sist så hade vi myslördag o lagade mat...o då bodde det tre paprikor inne i den paprikan vi hade...crazy


<3


myyyyysigt

---

o nu är det snart påsk!! underbart!!



köpt fiiina ägg!!



o givetvis ägg med godis i!! :)

Ha en fortsatt bra söndag kväll folks!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbart inlägg!!! fan va bra att servisen fick åka fram. i love it... kakan såg ju skit fin ut!!! hade velat smaka slutresultatet. :-) men de dröjer nog till du blir bakasugen igen... jag är sååååå glad jag har dig!!" min absoluta favoritskit!!

2012-04-01 @ 19:05:23
Postat av: Anonym

Tack för gott kaffe i fina kopparna! Kakan var jättegod, kan rekommenderas! Goa tösmös!

2012-04-02 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0