Tjo


Onsdag idag...mitt i en praktikvecka!!
Helt underbart!

Idag har jag träffat Ika med...tanken var att vi skulle sola...
det gjorde vi också..i kanske en halvtimme o sen blixtrade det och åskade och ööösregnade!!
Så vi satt på altanen och drack kaffe o tjabbade massa istället!!
Jättemysigt!!
O Ika...jag håller alla mina tummar o tår för att du kommer in
på förskollärarutbildningen till hösten!! Hade varit så sjukt kul!!
Som vi ska diskutera ;)

Jag har upptäckt (eller ja...jag har vetat det ganska länge) att jag inte har några nya bilder på min dator
himmelens tråkigt ju!! Men vill ändå lägga in nån bild...får se vad jag hittar i det gamla arkivet!! :)



i'm not that lonely...mmmm


(förlåt...men det var en bra lloyd-bild)

nej...nu hittade jag inga fler...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den tackar jag så hjärtligt för!! haha! har typ inte sett den bilden innan..

2011-05-11 @ 21:45:32
Postat av: ika

så mysigt att tjabba lite:) o snart får vi ta tag i att planera till paris!! wiihoo:)

2011-05-12 @ 12:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0