Tisdag...


Har blivit himmelens förkyld!! Strängt!!
Meeen....har inte skola förrän måndag nu!! Gooottt!! O då är det dags för ny kurs; drama!!!
Som ska hållas på sturegymnasiet!! O det är mina gamla teaterlärare vi ska ha!! Underbart!
Kommer bli en sjukt rolig kurs!! :)

O idag hade Carro fått mail att ett tredje ex-arbete kommit in, vilket betyder att vi kan ha opponering snart!!
Vi ska bara skicka in tider vi kan!! Nervöst men skönt att bli av med det!!

På fredag är det halvåtta hos mig hos Malin!!
Massa massa Paristjabb och planerande kan jag tänka!! Häääärligt!!!

O torsdag ska jag mysa med emelie o förhoppningsvis hinna med några filmer!! Härligt!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var mig ett himelns raddeöra!! :)

2011-03-25 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0