Torsdag 20 juli 2011


Leeedig idag!

Så himla skönt!! Man uppskattar inte ledigheten så mycket som när man jobbar!! :)

Sitter just nu o filar med Paris-bilderna. Måste framkalla...men det är sjukt mycket bilder att gå igenom!!

Om en timme ska jag en sväng på mario o kaffe hos barso!! Mini-firning för att vi klarade vårt examensarbete...haha!!

O klockan fem ska jag på synundersökning...jösses...hur ska detta gå??

O klockan sju är det dags för att bege sig till gigantos för lite kvällsmöte o imon är det på det igen!!
Meeeen...sen är jag ledig helgen...o emelie med!! fantastiskt!! :)

Kollade min kamera o hittade lite bilder som jag kan lägga upp här!!

Jag o Emelie var ju på middag o mys hos Lisa!!


Mästergrillarn Lisa :)


Söööötegöte!


Underbart god mat!


Jag tyckte det blev lite kyligt framåt kvällen...


Lisa myser med lilla Agnes!


Jag o Agnes gömmer oss för de stoooora faaaarliga o de otroligt äckliga ollonborrarna!

Fantastiskt mysig kväll!!

Seeen...var jag hos Ikafika på lite drinkkväll..

Hade jättedåligt batteri på kameran så tog endast tre bilder!!



Ika fixar melon!


Wilson!! Myskatt!


Drinkdrink!!

Ja...det var alles på min kamera!!
Hoppas det kunde glädja nån!! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaaa!! jag uppskattade det maaaaassa!! Mysiga bilder från lisa.. måste vi ju göra om snart!! o söta ikafika, gott att ni hade mys!!



O helg snart ja.. yeaaah maaan!! ledig sammans! gott o seeee!! löööördag! en lite dojjan på det! så får vi ju lösa mello med, som du kallar det.. lovely!



Askiiiiiiiiim!!!

2011-07-21 @ 15:27:48
Postat av: Farfis!

Öp öp!



(favorit i repris)

2011-07-21 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0