7 juli 2011


Torsdag idag...ikväll ska jag hem till josse på lite byta-bildermys med paris-tjejerna!! :)
Ska bli mysigt o träffa dem igen!!

Imorgon ska jag träffa Barso en sväng på lite fika o tjabba massa! :) Myyysigt!!

O på kvällen ska jag, emelie, henny o gert-arne åka till falkenberg och gå på Vallarna!! Hur mysigt ska inte det bli?? Fantastiskt!!

Sen på lördag är det sommarhäng hos josse o andreas!! Awesome!!

På söndag ska jag o emelie hem till lisa på jobbet för ännu lite mer myyys!!

Så jag har goa dagar framför mig!!

Meeeen...på måndag börjar fem veckors heltid på giganten...hu va laddad jag inte är för det...men vi får hoppas att tiden rusar iväg!! För sen börjar jag ju på mitt nya fantastiska jobb!! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Körde precis förbi Skedala och då tänkte vi på dig och undrade vad du hade för dig, och passande nog så vet vi ju det nu ;-)

2011-07-07 @ 11:22:33
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så mysiga dagar du har framför dig mitt allt!! :) Är den bilden tagen på los angeles? har jag tagit den? den har jag inte sett innan.. awesome!! jag är glad att få spendera helgen med dig min stjärna!! Vi hinner väl med lite turkeyvideos! möjligtvis i alla fall öp öp med farfis! ;) att han skulle komma till att bli farfis är klockrent!! :) inte grandfather, eller farfar, utan farfis!! love it!

2011-07-07 @ 11:24:51
Postat av: Lilla lilla turk

"Lilla lilla turk is here" - pekar på M. :D

2011-07-07 @ 11:26:15
Postat av: Kevin Borg!

Come back.. come back.. (blev lite titanic-rose över honom istället)

2011-07-07 @ 11:33:35
Postat av: Emelie

Mujaiiiiiit!! (o mustafa knäcker sig)

2011-07-07 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0