Helgen

Helgen var mysig men den gick alldeles för fort...
fredagen var det pluggdag med Carro...vi hade lite mys, gjorde varm chocklad med vispad grädde (okej kanske inte det nyttigaste man kan dricka...) och sen kom mamma hem vid två med semlor!! Jättemysigt!!

sen var det mys på kvällen med bästaste emelie, vi åt gott och sen var det tänkt att vi skulle titta på let's dance o ta det lugnt men vi fick en liten inbjudan av strumpan o kim att joina dem lite...det var himla trevligt, blev en del gamla minnen!! :)

i lördags var det givetvis melodikrysset som gällde, o sen bakade jag lite schackrutor o hade med till ika o peter på lite fika!! Jättemysigt! Hon bakade våfflor o allt! Det tog dock ca en o en halv timme för dem där våfflorna, för när jag kom hade dem fullt sjå med att bygga ihop bord och stolar som de hade köpt. Så det vara bara att hoppa in o bygga möbler...haha!! Men sen fikade vi o det var mysigt!! :)

På kvällen bar det av till Erik för lite fest!!
Bilder på det:




jag o emelie körde fejkade ögon men på olika sätt









mitt nät är sjukt segt så detta får bli den avslutande bilden!!

igår var jag o emelie i ullared, jättemysigt! knappt nåt folk alls!

imon börjar sista terminen!!! tjoho...nu är det inte långt kvar!!!

häääääv it!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra inlägg!! Jag uppskattar de två bilderna på mig. :D o det var en sjukt trevlig helg, synd jag jobbade bara. men inte nästa helg.. då blir det mys!! o melodikryss!! jisses vad jag längtae!!

2011-01-19 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0