För mycket tissel-tassel-tass...

...den biten har satt sig på huvudet....

Idag är det iallafall måndag...jag o Carro sitter på bibblan och gör ett försök till att skriva på
vår c-uppsats. Går sådär faktiskt...vi har dock tagit tag i trovärdighetsstycket lite, men det är också allt idag...

bad carro säga två tal för att få fram en bild i bildarkivet och då blev det denna...
roligare bild kunde man ju hitta



jag o cissis hund santo :)
kan dock passa på att gratulera cissi som blivit mamma till en liten gabriel!!
sjukt kul!! :)

jaha....imorgon ska jag o carro testa på det här omtalade zumba...
finns ju på sats, så det ska bli spännande och se om det kan vara nåt!

o emelie..starkt jobbat idag, är stolt över dig!
hade dock gärna velat se det, hade varit festligt!
jävla fjånte!

nej....nu får vi plugga vidare här....

hääääv it (for old times sake)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är sjukt stolt över mig själv.. betedde mig verkligen som en jävla fjånte. :D :D

2011-01-10 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0