Oh happy day...

 

Torsdag idag...vilket betyder att jag ska skriva färdigt min rytmiktenta
för imorgon och i helgen har jag inte tid till det!!
Imorgon ska jag hämta Malin på Landvetter och ha världens
festligaste helg!!! Tjohooo...

Helt underbart o ha allt framför sig, men jag vet
att tiden bara kommer rusa förbi!!!
Så får mysa med det så mycket jag kan nu redan innan!!











 

Kan det bli bättre??

Älskar mina tjejer!!!





 Förresten....visste ni att i låten  "oh happy day....when jesus walked, when jesus walked, it is a happy day..."
så är texten egentligen "when jesus washed, when jesus washed...."

Va fasen tvättade han??



Jaja....ett liten notering bara!!

Nu är det tentaskrivning!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0