Lördag

Vilken härlig dag det är idag!!
Solen skiner o har till o med kunnat sola ansiktet lite genom att ha fönstret på glänt
på altanen!!
Häääärligt!!

O älskade melodikrysset har jag fått göra idag med!!
Har jobbat de två senaste helgerna så har gått miste om två härliga kryss!!
Men idag fick jag göra det igen!!

O en god mjölkarundanpromenad har hunnits med också!!
Måste ju träna upp mig inför det stundande triathlonet! :)

Idag har jag verkligen inte någonting planerat...
fruktansvärt skönt!!
Bara ta det lugnt och andas lite!!

Awesome

O nästa helg kommer vår Malin hem med!!
Ska bli jätteroligt!! Är väldigt laddad inför en tvådagars!!





Kommentarer
Postat av: Barso

Hallå. Jag råkade skaffa blooogg! doh! hehe! puss!

2011-02-12 @ 15:28:10
URL: http://bekantasbekant.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ska den bilden följa efter överallt nu? För i looove it! go fuck yourself! gott uttryck!

2011-02-13 @ 13:13:22
Postat av: Malin

Jag är grymt laddad! Vi får ju börja ladda redan i bilen =) för jäkla festligt!

2011-02-14 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0