Gott väder


Äntligen känns det som att våren har kommit!!
Underbart!!

Tog mig precis en liten promenad, mjölkarundan, och det var så sjukt gott
väder, nästan för varmt
Jösses!!

Nu är det dags att finslipa lite på exarbetet och en kopp kaffe på det!
Gott o se!!

Imorgon fyller kära kusin Josefine 24 år! Grattis i förskott!
Jag ska dock på teater på kvällen så kan inte fira dig på din stora dag, men det tar vi ju lite senare!
Men en liten bild kan jag ju alltid bjuda på



Grattis grattis!!



neeeej...back to business!!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Våren är på väg med stora steg! Dröjer inte länge förrens papa joes bodega slår upp portarna heller! underbart!! men jag saknar att slå på stort o ha en påsklovsvecka. skulle egentligen tagit en varsin veckas semester o ha det.. får göra det nästa år. :)

2011-04-06 @ 15:00:47
Postat av: Josse

Åååååh tack så mycket! Såg inte detta fina inlägg förrän nu! Så fin du är! Ska ni till Lotta på fredag? Hon fyller 40 och har öppet hus. Vi ska dit på eftermiddagen/kvällen typ! Puss

2011-04-07 @ 12:54:07
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0