This is for you!

Emelie!
Detta inlägget är bara till dig!!
För har du kommenterat sju gånger om att jag måste uppdatera så får jag nog faktiskt göra det!!

Nu sitter jag o (försöker) skriver tenta...
så tråkigt så jag dör o jag vet inte riktigt vad jag ska analysera!

tänk o få ha på sig ett par rediga jeansaböxer!



du är bäst min skit!!
myyy löööv!

nähe...manglat nåt på sistone??



ikväll är det mys!!
tjohtjohej!

by the way
paloma blanca med george baker -> go bit!

nähe nu får jag la skriva lite mer tenta!!
heja heja!!!

hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuuuuuuud va glad jag blev!!!!!! :) :) :) fick faktiskt in nu o trodde att jag skulle få skriva en uppdatera kommentar igen.. men så var de icke de... o jag bidde så glad. o att de var bara till mig. :D nu är jag mycket gladare än för 3 minuter sen. george baker jaaa.. sikken bit.. den tycker jag vi ska köra ikväll.. efter så ska det låta självklart.. de får man ju inte missa.. nej för jesu namn. :D men du är duktig som gör lite på din tenta.. hoppas du gör massa så att du kan släppa det lite i helgen.. :D jag ser framemot vår fredag..o du ska vara passiv... jävligt passiv, jag vet o det ska jag med vara.. har en del att fixa imorgon. nu är de 5 timmar kvar tills jag få se underbara du! älskar dig mest. :D

2010-03-19 @ 14:57:16
Postat av: Sofie

Det bästa med detta är ju att Emelie redan har hunnit kommentera, HAHAHAHAHAH :D

2010-03-19 @ 15:19:06
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men de e klart jag är med.. sitter o laddar till ett inlägg 24 timmar o dygnet. ;D

2010-03-19 @ 16:26:00
Postat av: Emelie

Nu får de vara nok.. jag vill ha uppdatering o jag vill ha den nu!! ;D

2010-03-28 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0