Lite gott och blandat!

I torsdags firade vi Bodil!!
Först på Harrys med god mat o sedan drog vi vidare!!


Barso, Boddan o Victor!


Jag o Johanna :)

Efter god mat drog vi oss vidare till mårtensson med lite kareoke!


Bra där :)

sen drog vi vidare till the corner med ännu lite mer kareoke!






födelsedagsbarnet!! o go emelie i bakgrunden (emelie...jag börjar redan nuuu)


...
Efter det drog vi vidare ännu en gång...till sista anhalten b&b!!


ja...låter bilden tala för sig själv...

----

i lördags var det pizza o mario-mys hos boddan!


även fast det är en raddig bild så måste jag lägga upp den...vi marioposar! haha!


...o så var det jag som iiiinte passade i såna glasögon...



....carro klädde bättre i dem :) (hemskt va rund jag blev på den bilden med det bjuder jag väl på!)

Efter att vi ätit massa god pizza (med sjukt mycket vitlökssås på, luktade ju som...jag vet inte vad)
så blev bodil o carro lite sugna på att kanske dra en sväng till morfars...så det fick bli o svida om o försöka dölja dem där vitlöksraparna så gott det gick..inte det lättaste när man dricker öl!!


sista bilden ut fick iallafall bli på mig o carro på morfars!

----

nä nu ska jag gå o mysa lite o kanske ta mig en kopp kaffe!!
haaaa det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men de var mys!! :D myse inlägg.. o klart du kan ha såna glasögon.. de kan du ge dig fan på att du kan.! ja, jag får väl ta en o annan raddig bild! :) har ju en del på dig med. :D



ÄLSKAR DIG

2010-03-01 @ 19:51:20
Postat av: Emelie

Föresten är de en t-shirt?

2010-03-01 @ 20:00:18
Postat av: Emelie

Det ser ut som de är ärmarna från en t-shirt när ni var hos bodil. tycker de verkar kosligt! :) känner inte igen stassen...



Älskar dig massa mest

2010-03-02 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0