Gott nytt år!

En sisådär tre dagar för sent men va fasen...här kommer lite bilder från natten mellan förra året o detta året!


Bordsdukningen!




Glasolycka! Emelie tappade ut en glasskål med massa mynt i o den gick nästan i tusen bitar!! men alla dammsögs upp....utom en som lite senare hamnade i min häl o gjorde at jag blödde massa....men kim var gullig o tog ut den :)




varför ska jag tvunget ställa mig i en kärringapose? är det för att min klänning var 40+ kanske?


goda fördrinken som kim fixade!



sen kom då resten av gästerna!


Johan, Mattias o Lennie!


tjejerna




matdags....tre sorters pajer serverade med en god sallad och ja emelie...lite sås till :)

o så började tolvslaget närma sig med stormsteg...så det var bara klä på sig o gå ut!






första bilden ut på mig o emelie 2010....hur ska detta året bli?? crazy? :)

  bra där kim...bra där!


....slirigt?

Robin kom förbi o förgyllde vår kväll

 
 

sista bilden ut...



festen avrundades ganska tidigt...innan tre iallafall...fast det var ganska skönt ändå...

nu hoppas jag banne mig på ett underbart nytt år!! för det där 2009 var då inget o hänga i granen...kan det bli värre?

men men...igår jobbade jag o min fis på los gigantos! o efter det följde hon med hem till mig för att mysa lite...hon skulle ju jobba idag men vi bestämde att jag skulle köra henne in idag då...

en bild från igår...
kan man bli mer inne i tv:n?


haha...vi är crazy..

så...när vi då vaknar idag...mår emelie askasst...o när vi går upp så går hon in o spyr...o det är ungefär det hon har gjort resten av dagen...så inget jobb för henne....hon måste åkt på nån maginfluensa av något slag...vilket verkar strängt eftersom jag antagligen  också kommer få den då...så det här är väl lugnet före stormen för mig....
woho...
just nu sover hon men vi får hoppas att hon mår bättre när hon vaknar...den lilla fisen...

hääääv it!


Kommentarer
Postat av: Den sjuka

Ja, jag mådde så dåligt.. jag var så sjuuuk... synd om mig.. men ni var så söta som tog hand om mig!! :) o du stackarn fick ta hela toan sen.. du är ju sååå söt.



Nyår var bra.. den började ju lite bättre än förra.. kanske inte för min del.. satans pissnajbör!! men men.. får pissa på honom! men du fick ju ett litet minigrej första dagen på året.. får så hur detta yttrar sig. good luck to you meine love!



Inne i tvn ja! vad fan tittar vi på? eller de spelar nog ingen roll.. kan nog vara inne i vad som helst.



JAG ÄLSKAR DIG

2010-01-06 @ 11:32:20
Postat av: Me3lie

Ingen som kommenterar ditt underbara inlägg... dauligt!! så jag gör de lite till.. tycker de var ett underbart inlägg som gav mig en del goa skratt.. en del höga o en del inom mig. :D längtar till imorgon.. :D ingen vanlig dag, utan emelie o linas mys i skedala-dag! PUSSAR

2010-01-07 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0