Återigen...

...lite gammalt!
bara för att det är så roligt!! :)


förfest i min källare...josse var grann!! :)


mys på peking...ika skulle till...thailand tror jag :)


o jag fick äran att passa söta lilla isse!

sen var det ju josses piratfest!

 
 
det var askalas!!!

ååh...den gången jag emelie o malin åt på verona o sen gick ut!!! sjukt underbart!



haha förlåt emelie...men det är en bra bild :)



---



haha underbar efterfest...o ika: "...o du...jag dreglade på din kudde"! :)


så söt :)

---



åh ika...världens bästa present köpte vi :)



---


 
 förfest på kungsgatan...med stora enso muggar :) yeees!

---

klassfest




---

åh malin det var mysigt när vi tog tåget till malmö!



men va fasen hände på din tröja? :)


:)

---

åh...balen!






ika...byxdress?? :)





---



  
 

---

kräftskiva hos robin!





 
 

---

hittade två riiktigt gamla bilder på skivan





herreguud...

---

danmark...jag josse ika rikard o rikard :)





...ja det var tider det!!!


ja det var slutet på den skivan!! men snart är det dags för ännu än!!!

idag är det fredag o ft hos milla ikväll!! massa mys!!

hääääv it!!




Kommentarer
Postat av: Fembot

Goooosegooos! Massa fina bilder ju.. riktigt granna däggor är ni! fast den utlimata bästa bilden är ju helt klart på kärringen från din bal som tittar in i kameran o blundar. klockrent!! :D



O gammal bild på dig i keps! herregud! sikken liten snärta.. o med keps! looovely! gillar dock inte den andra gamla bilden, står jag i en "tuff" pose eller? stränge..



O middagen på verona.. mysigt, skulle haft med bilden på shotbrickan som vi tog snabbt o gick igen. :D



Längtar massa till nästa kollage.. tycker de är helt underbart.. uppskattar sånt. ;) uppskattar även raddiga bilder på mig.. konstigt nog.. men är de ett tag sen så gör de inte så mycket. :D



ÄLSKAR DIG min favoritskit :)

2010-01-29 @ 12:52:12
Postat av: Fembot

Underbart!!! :D återigen! du är bäst!! :D

2010-02-01 @ 14:04:59
Postat av: Fembotsi

Jag vill ha skiva 3 nu!! de ill jag massa!! tycker de är så mysigt!! jag ler o skrattar gott varje gång jag tittar på inlägget. :D



O ika o henne byxdress.. gott! att hon var så fräsig o hade de på balen.. vågat. :) men klart gott framåt småtimmarna när de bjöds till dans. :)



O du är sååååå fiiiiin på den sista bilden på dig från danmark. galet fin! o jean var med o allt. :)



Love it!!

2010-02-04 @ 18:08:21
Postat av: Fembot

De är bara fembotagänget som kommentera! men de e ett gott gäng!! :)

2010-02-04 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0