Monday

Ja....idag har jag varit ledig!! Skönt :)
dagen började klockan åtta...upp o studsa o äta lite frukost!
sen bar det av till sats där det var lite shape med kära barso! :)
sjuukt strängt var det...blev lite svett!! :)

sen var det inköp av lite frallor o sen hem till emelie o pappa jan :)
efter lite mys där var det dags för mig o emelie att bege oss til oskarström för att fixa nailsen :)
emelie gjorde svarta glittertippar (tjuuse) o jag körde lite sandguldiga (ännu mera tjuuuse) :)
efter detta var det lite handel på city gross! jag handlade lite inför den stora bakningen imon (cupcakes-bak till kören) o emelie handlade lite hem! massa mys var det :)

o nu är jag hemma igen så då tänkte jag...varför inte ta en ny skiva?? :)

börjar med en bild från läängesen :)


blond...

härlig förfest hos kim när hon bodde i halmstad :)






piggelindrinken introducerades för mig :)





---

ika fyllde 19 :)















---

förfest hos kaspar o kidda








älskade gamla plånbok...

---

utgång...






världens bästa partytrio :)






?



---

emelie fyllde 20










bara för millas min :)













---

det var alles for now....
nu en kopp kaffe! :)
häääv it!


Kommentarer
Postat av: Josse

åååh, kan du inte lägga in de bilderna från ikas 19årsfest på facebook? Den på mig i bilen var ju riktigt bra! =) Puss

2010-02-08 @ 21:53:39
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Fembotsi

De här kom som en överraskning på posten!! :) helt underbart.. de todde jag inte de skulle vara inne på cocktail när jag ramlade in här.. trodde de skulle vara de andra inläggen o de gjorde inget. skulle bara titta o njuta lite.. o DÅ var de uppdateat! helt jävla underbart!! fina bilder! o den första på dig.. du såg så annorlunda ut. :D men du är så söt. o min 20 års helg! världens bästa helg!! tror fan att att de är de.. både på kvällarna, nätterna o dagarna.. bakfylledagarna med smörgåstårta!! o du o lycktstolpen! fortsätt med de goa uppdateringarna! :D älskar dig o de!

2010-02-09 @ 18:55:47
Postat av: Josse

Och du, den där gula tröjan, den är så jäkla snygg på dig. Sådan ringning skulle det alltid ha! Jag blir så avis på dina perfekta behag! =) Puss

2010-02-12 @ 14:17:14
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Fembotajäveln!

Nu vill jag ha en uppdatering!! :D NUUU!!

2010-02-18 @ 15:09:36
Postat av: Fembota

Nu är de din tur! :D

2010-02-19 @ 10:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0