Lediga tisdag


Igår var det första skoldagen, o första mötet med handledarna och handledargruppen!!
Fy fasiken!! Det var inget roligt...är inte alls laddad för att skriva examensarbetet o handledarna verkade lite lätt
flummiga och jag kände ingen i handledagruppen (som består av fem andra ex-arbetespar) förutom Carro då som jag ska skriva med...
Vi har så fruktansvärt dålig koll på hur ett sådant här arbete ska skrivas, vad som ska vara med o.s.v o tänkte att det får vi nog klarhet i när vi kommer på vårt första möte....
men då skulle man presentera sin idé för alla som satt där i rummet...heja!
Nej...det var inte roligt alls och vi har fått massa vi ska ha gjort till nästa vecka!! Strängt!!
Men men...det är väl bara att ta tjuren vid hornet o se det goda i det!! Tänk va skönt när det är över!!



Ikväll börjar kören igen! Tjoho, o Kristina ska vara med idag o se om det är något hon kan tänka sig!!
Va roligt!!

Kommentarer
Postat av: Gobben!

Nämen herrejissies!!! Har jag inte kommenterat detta inlägget??!! Illa!! Jag skäms!! o den underbara bild med.. fantastiskt vacker!! jag har inte hört av dig på en dag nu o jag är lite orolig.. det blir väl helgsmys? har sett framemot det hela veckan!!!

2010-09-17 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0