When the night...

...has come...

varför har jag alltid den låten i huvudet??

Idag är det lördag o jag sitter just nu hemma hos emelie o gör ingenting!
hon jobbar så jag sitter mest o väntar på att hon ska komma hem! sen blir det mys o idag är det jan som ska fixa maten...spännande :)
igår var det fredagsmys...viktigaste dagen å veckan! doobidoo o god mat med emelie o jan!
helt underbart!

nervös är jag med...längtar inte tills den 12 december för då är det på riktigt!

på lördag blir det varberg! askalas! halloweenfest hos en klasskompis! gott!

 
  <--- mansband
 
 

ja...lite bilder från förra helgen!
ha en trevlig lördagskväll!
hääääv iiit!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ah jag har ju lov ! Guld guld !! Jag vet inte, ska ju börja pendla snart och har ju hänt lite saker. Antar att inte Chrille har sagt nått men du kan ju prata med han :'(. Saknar er <3

2009-10-26 @ 15:27:51
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mansband is the shiiit! ett måste på fredag efter den traditionella fredagen! med kycklingsallad! de ska bli mumma! o jag älskar att du har den låten på huvudet.. den ska jag sjunga för dig heeeela fredagkväll! ;D lovin it!

2009-10-29 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0