Nähedu...

...emelie! nu ska jag jäkla uppdatera så du inte får det gamla inlägget i snagget varje gång :)

idag blev en ledig dag...var inte meningen men nu blev det så, vi tar det imon istället!
så det blir plugg hemma istället...

igår var det mysigt...
jag mamma o pappa åkte till museet o kollade på "ett slag på käften" o de andra utställningarna dem har där...mysigt :) sen åkte vi hem till josse o fikade, kaffe o gooooda kakor som hon o tjejerna hade bakat (eve, lisa o nina) vi var rätt många där i josses lilla lya men det var jättemysigt ändå!! tack för det! :)
o josse jag hoppas ryggen bara blir bättre o bättre nu o att mammas plåster hjälper :)

usch...nu ska jag leta upp lite material till vårt hörselnedsättningsarbete vi har...spännande...eller inte!
men det är väl bara o göra det...

emelie...imon är det fredag o det betyder ju självklart världens bästa fredagstradition!
du jag o jan, lite mat o VÄRLDENS BÄSTA DOOBIDOO!
gud va jag älskar det programmet!! underbart....o sen blir det nog lite twin peaks på det :) yeeez!



på lördag blir det nog lite utgång med min emelie tror jag...ska dock vara nykter för ska sjunga i trönninge kyrka på söndag! är det någon som känner för att kolla lite på musikal är ni välkomna dit kl.16 :)
det är barnkören som ska uppträda o vi ska backa upp dem :) så mysigt! :)

jaha nähe...hörslen kallar...

Kommentarer
Postat av: Gobbe

Jaaa världens bästaste fredag! fan va jag älskar den.. fjärde fredagen i rad nu... hoppas vi kan hålla hela säsongen så att de inte kommer något imellan.. :D o jag uppskattar att du gjort ett inlägg bara för min skull o jag älskar bilden, lite av en fesebild. :D men de finns väl inga bilder på oss där vi inte ser fesiga ut. :D



o massa twin peaks imorgon med.. sen hoppas jag att de blir trion till melodikrysset med o sen en runda på staden, med kanske lite handling o god mat :D



ÄLSKAR DIG MASSA

2009-10-15 @ 11:11:50
Postat av: Josse

Hihi, tackar för kak-komplimangerna. Jag är rätt trött på kakor nu hehe, helt uppsvälld. Andreas gillade dem, men tyckte att browniesarna var lite väl mycket och jag håller nog med hehe. Jag hoppas också att ryggen blir bra snart, inget roligt alls det här. Hoppas dina skolgrejor går bra och att vi ses snart igen! Pusss

2009-10-15 @ 21:41:50
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0