Wheremountain!


I fredags fick jag offra min fredagstradition...ika hade födelsedagskalas o det var massa mys!!
Hon är en riktig stjärnkock den där ika...trerätters hade hon gjort o gott var det!
förrätten blev ugnsrostat bröd med hemmagjord skagenröra, varmrätten goood tacopaj o efterrätt hemmagjord chokladmousse!! helt sjukt gott var det...du är så duktig min beeebiiis!! :)
O det var så roligt att träffa alla igen o prata gamla minnen :) o malin la så härliga kommentarer hela tiden så jag satt mest jämte henne o mös :)

Sen hade josse tagit med sig lite bubbel för att fira lite extra...hon o andreas har nämligen förlovat sig!!
Han gick ner på knä o körde hela frieriet!
Heeelt underbart juu...blev helt sjukt glad o de andra tjejerna med o vi skålade o josse blev alldeles tårögd...(o jag med...men i smyg...) Dem passar verkligen så sjukt bra ihop o är jäääättteglad för deras skull!

Det var en jättetrevlig fredagskväll med god mat o härliga överraskningar!

I lördags var det jag som åkte med gigantentjejerna till Varberg(Wheremountain) för att fira härliga Kim som fyllde 25 år!
Hade väldigt roligt o tänkte lägga upp lite bilder därifrån:

 Födelsedagsbarnet!
Bordsplaceringen :)
 En Rongedal var där...var hans bror var vet jag dock inte...
  Emelies bordsherre råkade elda i vishäftet
 Det fanns tvä jättesöta katter utanför o de var så gosiga!
 Kim fick en rullator :)

Väldigt trevlig kväll...orkar dock inte lägga upp fler bilder...

 En som mådde mindra bra idag

Idag åkte vi tåg hem...det var ju spejsat med tanke på att varken jag eller emelie brukar göra det...den ena är ju kassare än den andra på sånt...
 Inte den vackraste bilden...men det var den enda jag hade :)

nu ska jag gå o laga lite mat som jag ska ha med imon...ska ut på praktik nu i två veckor framåt...spännande!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobben

Så fiint inlägg.. massa mys på din fredag ju!



O för att inte prata om den goa lördagen.. klas? klas! lovely. o när katten nös dig i ansiktet. :D haha, de var kul.. o tågresan med den aggressiva kondoktörskan. :D

2009-11-23 @ 17:36:16
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Gobbe

Jag määä älskar att jag tar mig tid!! :D

2009-11-25 @ 16:07:46
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Nu är de dags för en liten uppdatering tycker jag.. :D

2009-11-27 @ 12:49:45
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja den imitationen är bra som satan :D. Jo det går väl frammåt men har inte fått nått jobb än men vi får väl se hur detta går :) Hur går det själv med skolan och allt ? :)

Pusskram<3

2009-11-29 @ 12:41:15
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Nea

Ja men det kommer du fixa galant :) . Ah verkligen, Jag saknar er alla så himla mycket. Är allt bra med alla ? Puss kram Hälsa !

2009-12-02 @ 00:07:48
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Aggresive!

WHYYYYYYY!!!!??? WHAAAAAAAAT!!!??? AHHHHH... Jag bliiiir vansiiining!!! ARRRGGGHHH!!! Uppdateing för i hilvide! JUUUUUUUL!

2009-12-15 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0