Pappas dag!

Idag är det ingen vanlig dag idag är det pappas egna dag hurra hurra hurra! :)
Ja...fars dag idag...va mysigt :) ställde klockan på halv nio så jag kunde upp o studsa o köpa frukostfrallor till pappa :) var på nyatorp kvart i nio o de öppnade halv o där var en sjukt lång kö!! herregud, så tidigt??
men alla hade beställt tårtor o grejer...men men! så när jag äntligen köpt mina frallor åkte jag hem och hade mysfrukost med mamma o pappa!! levande ljus, kokt ägg o lite presentöppning för fadern!! massa mys! :)





ja...så var helgen över igen...herregud va snabbt det går :(
i fredags var det mys hos emelie med fredagstradition -> doobidoo o tacos!! goott! :)
o lite fräsig hallon o björnbärspaj!
sen lite tp på det, underbart! (tp=twin peaks)
sen var det upp o studsa på lördan, emelie o pappa jan skulle jobba :( så mamma hämtade mig o så åt vi lite god frukost ihop :) sen begav vi oss till flygstaden o jag inhandlade mig ett par vinterstövlar! gott :)
sen snabbt in till giganten för att säga hej till emelie o sen till ante för att äta lite korv med bröd :)
hem på det o sen begav jag mig till emelie igen, när hon kommit hem från giganten då, o så körde vi o hyrde film!
män som hatar kvinnor, o johan falk 1 & 2
sjuuukt bra!

o idag är det redan söndag igen...trauk :(
imon börjar en ny kurs...spännande men samtidigt lite strängt! men det blir nog bra!
o luciahelgen närmar sig med stormsteg! börjar få lite panik...men det löser väl sig det med!

nähe...nu ska jag nog börja smygkolla lite på scrubs 7, den har äääntligen kommit ut!

o glöm nu inte bort pappa idag!
häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh...saknar er !! Hoppas allt är bra !

PussPuss

2009-11-08 @ 12:16:43
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Nooo

Nooooooo!!!! Whyyyyy???!!! varför ska du börja kolla scrubs??!! inte okej! inte okej! nu blir jag bitter! ska hem ikväll o kolla lite tp to jag allt.. ;)

2009-11-08 @ 12:34:15
Postat av: Linnea

hahah ! NILLSON !? Hur tänkte jag :D. Menar ju såklart Nilsson :D

2009-11-08 @ 21:53:21
Postat av: Emelie

Paulina... jag vill mysa snart igen.. kan vi inte göra de? o akut köra till hemköp! hade du inte legat på hallgolvet precis innnan så hade vi kanske hunnit. hahaha! jag älskar dig mest! o jack. :D

2009-11-10 @ 13:15:24
Postat av: Emelie

Ja, herregud att vi hunnit om de varit sommmar.. men de är så mysigt o de är bara vi två till de. :D men kan vi inte ta en film nu i veckan? om du har tid o möjlighet? de är ju så förträffligt mysigt!! älskar dig massa!

2009-11-10 @ 15:08:19
Postat av: Linnea

Ja det är jag som har drinkfest nästa gång! :D ahah ! DEt ska jag absolut göra. Du får göra det samma. Saknar dig !

Pusspuss

2009-11-12 @ 22:55:40
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0