Lördag!


Yes...igår var det lördag :)
o givetvis skulle vi ut!
Förfest hos Berra a la elgiganten!


















lägg märke till våra vänsterfötter :)


kärvänligt i soffan


på gång till b&b


mmmm okej...


haha....bra där emelie

efter en låååång väntan i b&b kön kom vi äntligen in o då hade
antizimex redan börjat spela! men vi knökade fram oss så vi stod längst fram! :)


shake it


emelies jobbarkompis till vänster


avslutande bild på oss!

det var mest en låt vi ville höra som dem spelar, kalle theodor :) väldigt bra!

http://www.youtube.com/watch?v=h1HPA66I8Y4

gå in o lyssna på den :)
tack emelie för en väldans rolig kväll...fastän att det blev lite slirigt i slutet :) men mos blev det iallafall!



idag har jag varit hos emelie nästan hela dagen o myst!
gjorde massa god kycklingpastasallad o grejjer o började kolla på "chuck"
himla bra serie det där!


häääv it!
 

Kommentarer
Postat av: Gobbefis

Usch annemej!! tack själv! bra att du hade trevligt i alla fall, jag hade fan så mycket roligare dagen efter med dig o chuck!! ;) men de får jag väl bjuda på! som allt annat nu förtiden! älskar dig mest!

2009-05-18 @ 10:34:25
Postat av: Anonym

Var inne igen o kollade, kolla den killen som förbryllt försöker prata i telefon på den bilden när jag har armarna i luften! HAHA! kanske läge att gå ut o ta de samtalet. :)

2009-05-18 @ 16:37:51
Postat av: Esmi

Ni ser ut o ha haft de trevligt! De glädjer mig!

2009-05-18 @ 16:42:04
Postat av: Va fan!

Är de ingen annan som kommenterar!!?? jävfla dauligt! men jag sviker dig aldrig min skatt!!

2009-05-19 @ 15:29:11
Postat av: Esmi

Jag sviker dig aldrig heller...

2009-05-19 @ 15:29:58
Postat av: Pappa pappa botzo

De va längesen ni pratade om mig nu, är de bara för att jag blir överträffad av en annan pappa??!!

2009-05-19 @ 15:31:16
Postat av: Slipsiin

Känner mig tossig idag, mina bebisar får massa morötter, snodde hem en hel burk från jobbet, dom tycker de är jätte gott!! mumma!! :)

2009-05-19 @ 15:55:36
Postat av: Josefine

Ser mysigt ut! :) Eller galet festligt iallafall hehe! :) Vet du kanske någon som vill hyra en etta på GT från första juni? Spread the word! :) Puss

2009-05-20 @ 15:52:20
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0