Alldeles allena!


Ja...alldeles allena är jag idag!!
Mamma o pappa åkte till höganäs igår så jag hade en vääääldigt lugn hemmakväll för mej själv...
Men det var okej....kan vara ganska skönt o vara själv ibland!
Men i morse när jag vaknade så var jag ju själv då med...
lite tråkigt måste jag erkänna :( men men... det var bara ut o hämta hallandsposten i regnet o slå på
radio halland, för det var ju ändå dags för melodikrysset!
Allvarligt talat...vad är en lördagmorgon utan lite melodikryss?? :)

Så jag slängde ihop lite sconesdeg, in med det i ugnen o satte mig o löste krysset!
Hade ju klart varit roligare om någon varit med mig...men men....
hade lite telefonkontakt med mamma iallafall...de löste ju också det!!

Ikväll blir det nog en sväng till mitt hjärta...har inte träffat henne på länge nu ju :)

kolla förresten som min blomma har växt!



malin...om en vecka är vi hos dej!!!

häääääv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0