the letter before z teller

myyyyyyyyyysemys!!
fan den stora inbetalningen blev inte av du...men när den väl sker och du får hem ditt älskade nes...då är det du o jag som har bros-sjukan :)
eller broz-zjukan :) säg den dö!
imon kommer jag till dej.massa tidigt..men ska allt sova lite längre i din soffis hade jag tänkt mej...eller ska jag skriva zoffiz! :)
älzkipäjzi

emelie...det var bara till dej....kunde inte kommentera på din blogg så fick göra ett helt inlägg av det
älska det! :)
speciellt avsändar namnet!

Kommentarer
Postat av: Berre

Jag tycker allt att jag läst detta innan, kan de stämma?! typ 5 gånger innan!! konstigt! =)

2009-04-01 @ 16:36:59
Postat av: Larz Kristerz

"Jag måste ringa carita, får inte glömma de"

2009-04-01 @ 16:37:44
Postat av: Emelie

De va då själva faaaaeeen va du o larz kristerz blivit buddizar!!

2009-04-01 @ 16:38:53
Postat av: Ja määä

Ja määä vill få kommentar av Larz! så myzigt att du o mamma jobbar ihop! love it!

2009-04-01 @ 16:40:53
Postat av: Påsklovsveckalovers!

Idag är de påsklovsvecka väder! fy fan vad jag saknar dig! vill vara med 24 timmar om dygnet! o känna din underbara odör efter ett par dagar! =)

2009-04-01 @ 16:42:57
Postat av: Carita

- Vad tuzan är fruktostolen?

2009-04-01 @ 16:44:22
Postat av: Va fan!

Känner du carita såpazz med?

2009-04-01 @ 16:44:47
Postat av: Emelie

Paulina, paulina!!! har fått meddelande från larz kristerz på min blogg!! =) o dom sjunger inte om carina utan carin! vi är massa buddizar nu! så myzigt! Tack så mycket för hjälp med betalningen! älsipäjski

2009-04-01 @ 23:07:04
Postat av: Emelie

Idag är de faktiskt jag som skriver helt själv, ingen carita, larz kristerz o ingen carin! jag måste bara säga att jag älskar dig massa! är så glad att du finns i mitt liv! hjälpte mig massa med betalningen av mitt nes! =) sikken natt vi ska ha då! måste ha en riktig spelsjukenatt! o dricka massa vatten o se vem som kissar mest! =) haha! fan va vi är bra! looooooove dig mest! =) pussa

2009-04-02 @ 12:49:02
Postat av: Gobben!

Hej din skit! tyckte så synd om dig imorse! alltsammans på samma gång! de var då själva faaen! som vi brukar säga! men de är så mysigt att du jobbar på mammas jobb. attans tråkigt att mamma skulle cykla o ramla på detta vis. tose där! men hoppas du hade de festligt ikväll! o du vet att min dörr strår öppen om du inte kommer hem på något vis, men de tror jag du löser! du kan ju inte svika dina lördags traditioner! =) älsipäjski

2009-04-03 @ 11:03:24
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Nattenz sovbuddie!

De var myzigt att du valde att krypa till kojs jämte mig inatt... fasten du något fruktansvärt armbågade mig imorse.. tryckte hela armbågen in i min rygg.. strängt! men de var jätte myzigt! o sikka drömmar vi hade haft. men de älskar jag! tycker allt de ska bli en lite uppdatering nu efter gårdagens bravader! =) älskar dig alot

2009-04-04 @ 10:25:27
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Ablin

Jag saknar dig jätte mycket plinisen! kom o kela med mig!!!

2009-04-04 @ 10:26:48
Postat av: Lycklig!!

Jag är så lycklig! =) ska få äta middag with the nilssons family idag! de var ett tag sen jag träffade maisis o bengtsis så de ska bli myzzzz!! du är så snäll som ska komma o hämta mig idag också! i love you, i love you, i love you!!! =)

2009-04-04 @ 13:24:27
Postat av: Emelie

Nu skulle vi inte dö av en liten uppdatering! =) måste ju tacka min gumma för i lördags! myzigt att vara vi igen! lååååda låda låd! men mer låda nästa gång! =) älskipäjski

2009-04-06 @ 11:21:30
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Tack!

Tack så mycket för att du ville göra lite stan med mig igår, skulle ju inte köpa något, men de blev fina grejer, inget skit! de va mysigt! men en liten update nu asså! bjud på något käckt! =)

2009-04-07 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0