Run to the hills...


run for you life....har jag i mitt huvud...antagligen på grund av dagens pondus...jaja...

Har fått min traderabeställd klocka på posten idag!


Tyvärr fick jag ingen skarp bild...men klockan är fin iallafall...tjusetjus
lite hängen, lite mer armbandslikt....

o får ju även lägga upp en bild på mina fina tavlor som min kärra gobbe tipsade mig om!


lite manligt, lite kvinnligt...passar så fint i färgen med!
tack emelie!

annars då...
tja...lämnade in tentan igår..gött o bli av med den...
jobbat på ängalyckan idag! älskar att vara där!
imon är det lite ledigt...men ska nog vara duktig o ringa o tjabba med min vfu-handledare...

saknar min emelie....har varit iväg länge nu :(
haha nej inte egentligen kanske...åkte i går morse o kommer hem ikväll...även fast vi inte sitter o
tjabbar varje kväll längre (tyvärr) så känns det mer längesen när hon inte är hemma!

helgen...blir rätt lugn..fredag-> så ska det låta! vad annars? :)
lördag-> jag o mamma ska på premiären av glasblåsarns barn (martina spelar i den, o kära göran keramik)
söndag->plugg kanske? emelie...är du ledig då? ska vi gå långrunda? :)

nej...nu ska man kolla lite tradera som den nörd man är!

hääääääääääääv it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen kom de jag har väntat på så länge.. =) uppdatering! o fin klocka, vill se den live bara! saknar dig massa med, känns faktiskt längesen bara för att man varit på litre äventyr! ja, jag är ledig, så jag tycker vi tar lite promenad/mys på söndag!! kanske lite om du kan annan dag med!! =) älskar dig massa! pussa

2009-03-26 @ 20:48:55
Postat av: Mly

O fräse, fräse namn va? ;) men kan vi inte ta en liten utgång på lördag, like old times!! saknar de! o dig! du kan ju ta en värdig funderare i alla fall! :) o glömde säga de i förra kommentaren, guuuud va fiiina tavlor ni har i sovrummet! ;) du börjar bli lite on fire med dina kommentarer nu med, älskar de! nej, om jag skulle ta o krypa mig själv till sömns nu, klockan har ju ändå sprungit iväg till 14.53! älskipäjski

2009-03-27 @ 14:54:01
Postat av: Los gigantos

Jag älskar den bilden på dig o de kommer flera! de kan du räkna med! men jag ska inte ta den från frukosten, den som du ville ta bort, för eftersom du lätt mig ha kvar den så att jag kan mysa till den i min ensamhet så ska jag inte svika dig! i promise!



Ooohh jag älskar att säga o framförallt höra dig säga ord med z o sätta betoningen på bokstaven innan! de är så gott!



Ikväll smäller de, då kommer the stora betalning, sen är de du o jag en natt! med massa, massa, massa spelande! lite sims-sjukan fast i super mario form. =)



ÄLSKIPÄJSKI

2009-03-30 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0