My boy lollipop...


...spelas här för fullt i min dator, och kommer man inte på annat o ha som överskrift så får det bli så :)

Ja....pluggat i trönninge idag, o lärde anton (martinas lillebror) att cykla :)
kollade tentaresultatet på ladok med, klarade det!!!! fasen va gott!! det var verkligen en sjukt sträng tenta!!!
skittenta helt enkelt!

emelie...jag vill se från andra sidan igen!
sjukt bra ju :)

i fredes var jag o fillibobba i gällstad -> lager 157
älskar o va där, men denna gången var där tyvärr inte jättemycket...men men lite fick man handlat iallafall
är ju billigt o bra :)

dan inne smörjde jag in mig med bruna utan sol o tyvärr fick mina händer ta en liten smäll :)


vackert..eller inte...helt brunflammig
o naglarna ser för jäkliga ut

men har skaffat ny gele nu så var tvugna att fixa til dem lite igår


fräs fräs

inte mycket annat har hänt...eller tja har ju fixat håret lite

Före

Efter


lite change!

jaja...nej nu ska jag tjabba med coachie!

häääääääääääääääv it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va fina naglarna blev! du kan la testa på mig! jag määää se från andra sidan igen! emelieplinafilm! =) fan va mysigt vi hade, måste snart igen, hyra fem filmer igen!! =) älskar dig massa

2009-03-16 @ 22:35:20
Postat av: Josse

my goooood! Så jäkla snyggt och ballt! woooow

2009-03-17 @ 18:03:10
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag skrev precis en massa Wooooow och hur jäkla snyggt det blev, men det verkade inte som om att det fastnade! Så himla snyggt, modig du var som vågade! Och så himla fint det blev! :D Supersnyggt!

2009-03-17 @ 18:09:55
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Andreas

Snyggt!!! Vi på 29:an i stan gillar :)

2009-03-17 @ 20:08:18
URL: http://leverseau.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jätte fina naglar och håret ska vi inte tala om hur fint det är. Men gör du naglarna själv ?

Puss

2009-03-19 @ 12:23:47
Postat av: Linnea

Helt galet fina naglar. Det får du lära mig hur man gör ;). Kan ju vara bra att kunna till balen och studenten ju ;)

Kommer till halmstad i helgen så vo kanske ses.

Pusspuss

2009-03-20 @ 11:11:09
Postat av: Linnea igen!

Du får jätte gärna fixa mina naglar till balen om du vill ? :) Det hade varit hur snällt som helst =)

PussPuss

2009-03-20 @ 21:29:47
Postat av: Berryrella

Haha! jag mä skriva igen! världens snyggaste brunett! loooove it! moves i harispray!

2009-03-21 @ 21:41:51
Postat av: Berryferryrella!

Måste skriva igen! NU måste du uppdatera! blir ledsen! ledsen i ögat! tralla tralla la la! yeah maaaan! men looooove dig maaaaassa även om de står the still här!

2009-03-23 @ 14:16:41
Postat av: Nintendoägarerella!

Jag tänker kommentera varje gång jag förgäves gå in på din blogg för att i tro njuta av en uppdatering, men återigen går jag på en nit! =) men skit i de idag, för idag har jag snart blivit ägare av ett nintendo! så jävla festligt! så roligt vi ska ha med de! o var mysigt de var att du var med mig när de hände! min första vinst! men stackars emma, hon gick ju definitivt på en nit! haha! men skit i de, allt är tillåtet i kärlek, krig o tradera! älskar dig massa!

2009-03-24 @ 10:45:34
Postat av: Gobberella

Kan ju inte svika de här inlägget! måste skriva lite till... hoppas allt är bra? lägger jag in som en rikigt kärring! haha! "run for you life, superwoman- filmen"

2009-03-27 @ 15:21:30
Postat av: Anonym

Ohh ahh tattare, säg ohh ahh tattare!!

2009-03-27 @ 18:27:36
Postat av: Sket i näven!

Det ser ut som du sketet dig i näven efter brun-utan-solen! =) de är jag välbekant med! fast du brukar ju oftast dricka mjölk!!

2009-03-27 @ 18:29:00
Postat av: Ge diiiig

Kanske man tycker att jag ska göra, men ICKE! jag ger mig aldrig! kan inte besöka cocktail utan att ge lite kärlek till detta inlägg... de är ju ett speciellt sådant också! de är ju beviset på att du gick från blond till mörk! o jag är så STOLT över dig att du gjorde de! du är bäst!

2009-03-30 @ 13:37:44
Postat av: Larz Kristerz

" jag måste ringa carina, får inte glömma de"

2009-03-30 @ 13:40:04
Postat av: Emelie

Fan va med kommentare du fått o till o med av självaste larz kristerz?! visste inte att ni var såna buddisar? tosa där!

2009-03-30 @ 13:41:09
Postat av: Kom på en grej!

Kom på en grej på jobbet.. som jag var tvungen att ta.. "And she will become one herseeelf" -What? "And she will become one herseelf".. Jag hoppas du var med när du läste de! fan asså, de klippet måste vi dra fram någon dag! de o lite harispray moves! o så måste du köra dom movesen live för mig. älskar de!

2009-03-30 @ 17:42:29
Postat av: Bert

Hejsan hoppsan falleralla la! tänk om man bott i norge o hetat båda björn i förnamn o i efternamn, säg de lite på norska så blir de bjorn bjorn! haha! skit kul!

2009-04-01 @ 16:47:40
Postat av: Moppze

Tror bert att han är rolig eller, vadå bjorn bjorn??!! jag kläppe han! två röda! he is all up in my faze!

2009-04-01 @ 16:51:15
Postat av: Larz Kristerz

Pratade med min otroligt goda vän emelie! o hon sa att du var lite på dåligt humör att du kände att allt gick emot dig, så jag o gänget tänkte att den 25/5 kommer vi speciellt till dig för att göra en spelning!

2009-04-03 @ 11:13:21
Postat av: Emelie

Woaaaaw! fan va häftigt jag ska ringa lazze o kolla om dom inte kan komme på min födelsedag istället! riktigt grymt ju!

2009-04-03 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0