Midsommar i Ålaryd!

Heeelt underbart var det! :) :)


påväg dit!




rök o kissepaus


framme!!! :)


lite disney tp :)



  
hittade ett par underbara glasögon!! men nog bäst o ha dem som små bilder :)






emelie på utedasset...haha




måste ju ha foto på första shotten!


grillet är igång!


uppklädda o fina!














jag var tvungen att gå ut o plocka lite blommor...inget midsommar annars ju :D


matsdags...


...malin tappade potatisgratängen litegrann haha




bra där!


...te?


emelie låg steget före!


vi gick o la oss alla innan tolv!! älskar det!! men så är det i ålaryd!!! :)
sen åkte vi hem dagen efter o gjorde oss iordning inför midsommardagens utgång i stan!









här säger jag som min kära emelie! dem här bilderna bjuder vi på!







hääääääv it!!

Kommentarer
Postat av: Gobbe

Haha! så jävla bra inlägg! vad har hänt med mitt hår på nästsista bilden, ligger lite yvigt tycker jag. :D men fan, bästa midsommar ever! enligt mig i alla fall! så mysigt o festligt! o jag är ju bäst i att köpa disney tp, fast fan ta mary the fucking poppkings o dalmatinhelveterna! haha!! men så jävla bra!! älskar dig!

2009-06-26 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0